[WINACTIE] Vol karton Transbomber van Rubro! - WINNAAR BEKEND

Wat een mooie give-away van Rubro Vuurwerk. De box kende ik nog niet (schaam schaam), maar uitgaande van de filmpjes zou ik er de volgende show van maken:

Met de Transbomber als eindfinale (waar de box heel geschikt voor is), zou ik het thema van 'Crackling' vasthouden en dat opbouwen vanaf de eerste box tot de laatste 2 boxen in 1 keer: de Transbomber.

Daarvoor zou ik de volgende volgorde aanhouden:
1.Epic Showdown: 72 schoten, 1 kilo kruit en unieke crackling effecten die de toon van de show neerzetten
2. Crash Box 100's: het verrassingseffect komt erin met crackling effecten, maar dan draaiend en een soort 'sjoesj' geluid.
3. 2x Transbomber: het publiek weet niet wat ze overkomt, als deze boxen de lucht ingaan en het gejuich begint al voordat de laatste slagen van het stuk vuurwerk geslagen zijn.

Dit past letterlijk en figuurlijk helemaal in mijn straatje :holland:

de 2 boxen die het best bij transbomber passen zijn.... Event eclipse display als eerst! waarom? de opbouw van crackling is perfect. eerst heb je dragon eggs crackling en deze gaan over naar crackling chrysantium. zo krijg je dus vast een voorproefje van de crackling chrysanteum die je te wachten staat bij transbomber. vervolgens is de 2e bak die goed bij transbomber past de event omnium 132's. waarom? omdat na de even eclipse dit blok juist overschakeld naar crackling chrysanteum. door deze crackling crysanteum word je op een goede manier voorbereid op de real BEAST of them all ---> Transbomber. HANDS DOWN THE BEST BOX EVER IN THE NETHERLANDS!!! Daar kan menig vuurwerk merk nog wat van leren!!!!!!!!!!!!!

We beginnen met de EVENT FLASH WILLOW POWER BOX NO. 1, mooie box met een rustig tempo en mooie willow effecten.
Als tweede de EVENT MINE SHELL MAYHEM, om het tempo alvast wat op te voeren (deze sluit goed aan bij het tempo van de Transbomber)
Als finale uiteraard de Transbomber.

Twee keer 4 seasons in v-shape vervolgens drie keer de Transbomber en eindigen met een karton Secret Salute.

ik zou beginnen met de event thunder and roses en dan in w shape transbomber - crash box - transbomber

dus de andere twwe zijn thunder and roses en crash box

We beginnen met de EVENT ZERO TOLERANCE LTD 152'S om een rustige opening te doen. Vervolgens voeren we het tempo licht op met de EVENT THUNDER AND ROSES. En we sluiten keihard af met de Transbomber.

ik zou beginnen met goud [imortal gold], dan Angry Red Hornet voor wat kleur afsluitend met de trans Bomber.

Ik zou beginnen met de Immortal Gold, vervolgens de Event Best of Power Box No.1 en met de topper "De Transbomber" afsluiten.

Eerst de Immortal Gold, rustig genieten! Daarna de transbomber om daarna de dikke transbomer champions edition!

Ik zou de volgende volgorde aanhouden....

- Immortal gold
- Ultimate Mythology Box
- 2x transbomber

Hard, mooi en sierlijk beginnen beginnen en dan lekker wat herrie en een waaier om te eindigen met chaos!!!

Back
Bovenaan