Eerste knallen al gehoord ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Af en toe een knalletje in de verte in het park. De jaren van continu knallen vanaf de herfstvakantie tot eind januari zijn wel voorbij hier.

Hier in Dordrecht elke dag meerdere keren. Zijn wel altijd cakes. Gisteravond zelfs een 100+ compound. Belooft veel goeds voor oud en nieuw!

Al weken hoor ik flinke knallen. Voorheen vond ik dat altijd sfeer verhogend maar nu denk meer aan de negatieve kant. Mensen hebben wat te klagen en geven het consu weer de schuld.

Al weken hoor ik flinke knallen. Voorheen vond ik dat altijd sfeer verhogend maar nu denk meer aan de negatieve kant. Mensen hebben wat te klagen en geven het consu weer de schuld.
Hier hetzelfde.. hou me hart vast dat de kleine niet wakker word :p

En verder is het helaas olie op vuur. Komt de publieke opinie niet ten goede. Maar klinkt af en toe wel lekker:shy:

Hier is het nu ook elke avond raak. Knal na knal en knetter na knetter. Nu ik aan het schrijven ben weer een knal. Tot nu toe nog geen cakes...

Hier nu wel wat knallen, en categorie 1. Moet zeggen dat ik dat geprutter niet om aan te horen vind. Doe dan maar wat knallen voor mij.

Hier nu af en toe wel knallen, en ook aardig wat F1 vuurwerk. Gelukkig niet op overlast gevende tijden maar netjes zo rond 17:00.

Laatste week is het rustig, de weken daarvoor knalde het aardig. Wel toevallig dat ongeveer een week geleden hier iemand in de buurt was opgepakt met illegaal vuurwerk :p

Hier hoor ik de laatste tijd ook redelijk wat knallen, maar echt siervuurwerk heb ik (buiten de demo's om) niet gehoord.

Sinds afgelopen week hier ook elke dag wat, van cake tot cakebox en redelijk bescheiden knallen (nitraat ofzo) tot zondagavond een dikke salute shell. Die was helaas wel asociaal laat (>23:30). Op zich geen moeite mee, als het tot een uur of 21:00 wat gebeurd...

De afgelopen week is het redelijk rustig, maar verder is het al een 1,5 maand behoorlijk aan de gang met een paar beste sierblokken en knallen die niet normaal zijn zo hard:frusty::shocked:

Wij wonen sinds vorig jaar vlak bij een fietstunneltje deze wordt rond deze tijd uitgebreid gebruikt om (voornamelijk) illegale knallers te testen. We wonen er ongeveer 200meter vanaf maar soms trillen de glazen op tafel. ik persoonlijk vind het wel weer wat hebben en sfeer geven maar kan me goed voorstellen dat mensen die er niet van houden hier een stuk minder blij mee zijn.

Ik woon op een studentencampus, en hier kun je wel merken dat het legale vuurwetk voor hen toch niet spectaculair genoeg is, komen met enige regelmaat best flinke knallen voorbij

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan