Win een VOL karton (12) Mega 6-star! - WINNAAR BEKEND

Ik zou:
2x calypso star 1 voor 1 afsteken om rustig te beginnen.
2x europa star tegelijk
2x pandora star om op te bouwen
Finale: 2x titan star + 2x atlas star in v-shape gezien de crackling van beide cakes.
Pauze
2x Telesto star als onverwachte sierlijke afsluiter

Ik zou het als volgt afsteken,
2x de Telesto Star
2x Europa Star
2x Pandora Star in v shape
2x Atlas Star
als afsluiter 2x Calypso Star en 2x Titan Star tegelijk in v shape en daarbij 2 verschillende per schietrichting.

Ik zou er 6 verwerken in een showtje. Eerst 2 stuks in V-shape (Telesto Stars), daarna 4 stuks, beiden I-shape met +-10 meter tussenafstand (2x atlas link - 2x Europa rechts).

Lekker up tempo van maken we beginnen met:

Doorlonten als volgt

1 cake
2 cake's
3 cake's
6 cake's

Uiteraard gaan de 6 cake's wel in een W shape zodat de effectbreedte maximaal zal zijn!

Kids de gehoorbescherming en bril op, zittend in een stoel voor het huis en papa commanderen hoe af te steken. Ze zijn nogal wispelturig dus lastig te bepalen in welke volgorde. Maar waarschijnlijk wordt er ‘meer’ ‘meer’ en dat gaat het beste stuk voor stuk 😄

Uhm, lastig om dit aan de hand van de vele mooie filmpjes die er over dit assortiment zijn te bepalen, maar hier dan toch mijn volgorde waarbij ik iedere keer de opvolgende cake zou aansteken wanneer de voorgaande cake bijna ten einde is. Op die manier loopt de show in ieder geval lekker door. Ik zou de cakes in de straat een mooi stukje uit elkaar zetten en deze schieten in de geadviseerde i-shape.

1.Europa Star (met deze cake trek je direct de aandacht)
2.Titan Star (heb je direct met blinkers en crackling een ander effect dan cake 1)
3.Atlas Star(hiermee blijf je in de crackling maar nu met palm effect)
4.Pandora Star (soort van stroboscoop effect, dat wisselt weer lekker af)
5.Calypso Star (de blinkers van deze cake sluiten mooi aan op de voorgaande cake en we zijn weer terug bij het palm effect)
6.Telesto Star (afsluiter met dikke gouden palmen om het jaar 2020 in te luiden)

Ik zou de eerste set los afsteken in de vooravond zodat ze goed tot hun recht komen, en dan de tweede set per twee voor als het wat drukker is buiten

Ik zou 6 stuks gewoon los schieten, de andere 6 zou ik aan een maat geven die niet zo veel centjes heeft.

Jiihaa, dikke actie hoor!

Ik zou ze op de volgende manier schieten:
2 x Atlas
2 x Pandora
2 x Telesto in V-shape met 2 x Europa in V-shape
2 x Calypso met 2 x Titan in W-shape, met de Titan aan de buitenkant van de W

Ik zou heel erg twijfelen ze in twee lijnen ban 6 en die mooi in waaier shape op een boog maken lijkt me zeer mooi
De eerste rij halverwege de cake de volgende aan laten gaan en de achterste rij alle 6 tegelijk laten schieten.

Oei oei oei... gewetensvraag.... ik hou van geweld in de lucht, maar ik hou er ook van om rustig te kunnen genieten van de cakes. Maarrrr, ik heb iets gevonden om aan allebei die wensen te voldoen:
- 4 cakes los, stuk voor stuk
- 2 cakes tegelijk
- 2 cakes tegelijk
- 4 cakes tegelijk
Zo heb je een opbouw in hevigheid in de lucht, maar kun je toch genieten van de individuele effecten. Nu nog hopen op die waanzinnig gave prijs. Hartstikke bedankt voor het mogelijk maken van deze gave actie, en succes voor iedereen die meedoet!

Ohlala wat een leuke actie! Dit vereist natuurlijk een aanpassing met hoe die er bij mij, 6 cakes, begin 2019 bijstond. Na wat geschuif en een veel dikkere finale de opstelling:
[table="width: 700, align: center"]
[tr]
[td][/td]
[td]|2x Pandora Star|[/td]
[td][/td]
[/tr]
[tr]
[td]\1xTelesto Star,1xEuropa Star\[/td]
[td][/td]
[td]/1xTelesto Star,1xEuropa Star/[/td]
[/tr]
[tr]
[td]\1x Calypso Star,1x Atlas Star\[/td]
[td]|2xTitan Star|[/td]
[td]/1x Calypso Star,1x Atlas Star/[/td]
[/tr]
[/table]

Eerst in I-shape zodat je rustig kan genieten van de crackling palms van de pandora:
Hierna een gemixte V-shape met verschillende kleuren.
Als afsluiter een dikke W-shape en omdat ik niet vies ben van een beetje crackling in de finale gekozen voor bovenstaande opstelling plus subtiel nog wat kleurtjes tussendoor aan de zijkanten.

Eerste 8 cakes per 2 (gelijke types), en dan eindigen met 4 tegelijk. Sky full of stars :cool:

Back
Bovenaan