Incentro radio reclame

Voodoo

VWC lid
Hebben meer mensen hier deze reclame op de radio gehoord? (vandaag iig rond 19:30 op BNR)

De strekking is iets als "Hij vindt het natuurlijk heel vervelend dat het buurmeisje haar oog is verloren, maar vuurwerk blijft leuk" .... en dan e.o.a. slogan "veranderen is goed, veranderen moet...verbied vuurwerk"

Heel losjes uit mn hoofd opgeschreven dit maar wat een walgelijke reclame dit zeg.

ik hoorde hem zojuist, wat een bizar spotje..... werkelijk er zit een hele lobby achter die ook flink geld tegenaan gooit om het sentiment te keren. Bizar ziek spotje.

van hun website:
Wat je ambitie ook is, we gaan voor maximale impact. We duiken in je organisatie, challengen je plannen, bouwen snel oplossingen en testen ze. Een beetje lullen en veel poetsen dus.

Ze willen opvallen door controversieel te zijn? Of zijn ze gestimuleerd om zo'n reclame te maken

Links of rechts boeit me niet, is rot aan beide kanten.

Probleem is dat we duidelijke voorbeelden hebben van wanneer recht te ver rechts gaat, maar bij links is er helaas geen duidelijke grens volgens de meeste mensen. Voor mij gaan alle linkse partijen in Nederland en de rest van het westen te ver :p

Dit spotje op de radio is een bijna klassiek voorbeeld van propaganda :bonk:

Er zit inderdaad geen maat meer aan het 'deugen' tegenwoordig. Hoop hem zelf niet te horen want heb nu al kotsneigingen.

Dat die ene gast met zijn vlinder/cobra mijn gehoor vernaggeld heeft is jammer maar vuurwerk blijft inderdaad leuk. Bij normaal gebruik is het risico klein.

Veranderen is goed, veranderen moet.. Respect voor elkaar. Fijne jaarwisseling.

Zou mooi zijn als de vuurwerkbranche er een charme-offensief tegenaan gooit. Advertentie in de grote kranten op 31-12, om maar wat te noemen. Een beetje communicatiebureau moet er toch wat mee kunnen, zou je denken.

Heb hem vandaag voor het eerst gehoord en wat een verschrikkelijke reclame. Ik heb niets tegen verandering, maar laat de mensen wel zelf kiezen of ze willen veranderen of niet. Ik begin het onderhand zat te worden om alles maar door de strot geduwd te krijgen. We mogen allemaal steeds minder, en dan vinden ze het gek dat de samenleving afbrokkelt. Laat iedereen (tot op zekere hoogte) lekker zn eigen ding doen en gun elkaar af en toe een lolletje.
Snap ook niet helemaal de strekking van deze reclame en de relatie tot het bedrijf. :bonk:

Waarom doet de branche dit niet? Ipv aparte reclames koop je vuurwerk hier of daar. Maar als branche een spotje... verandering is niet altijd goed, tradities moet je eren. Stook daarom meer dan ooit te voren.

Dit is trouwens geen verandering maar opdringen.

Hoorde hem net bij de Top 2000. Bah. Stemmingmakerij. Idd wat is de link van dit bedrijf met de oud en nieuw traditie?

Lijp hè! Ik hoorde hem vandaag ook tijdens de top2000. Daarmee hebben ze bij mij op deze mooie dag toch nog een scheldcannonade weten te ontlokken.

Back
Bovenaan