[Freakactie 2019] BredaVuurwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.
We hebben zojuist alle orders die niet zijn afgerond of betaald verwijderd. Hierdoor is er wat ruimte ontstaan. Bestaande orders kunnen niet worden verplaatst naar de nu openstaande tijdsblokken.

Nog een kleine vier uur en dan gaat de freaksite dicht, profiteer ervan!

We hebben zojuist alle orders die niet zijn afgerond of betaald verwijderd. Hierdoor is er wat ruimte ontstaan. Bestaande orders kunnen niet worden verplaatst naar de nu openstaande tijdsblokken.

Nog een kleine vier uur en dan gaat de freaksite dicht, profiteer ervan!

kijk nu al uit naar de outlet 2020! nog maar een maandje!:handsup:

Bedankt weer voor de freakactie!
Wat mooie spullen kunnen scoren. Veel succes de komende weken in iedergeval ��

De freaksite sluit. Je kunt dan inderdaad niet meer inloggen, maar je hebt een afhaalbewijs in mailbox dus daarmee kun je jouw gekochte vuurwerk afhalen. Volgend jaar draait de nieuwe freaksite ook op ons nieuwe systeem. Als je op de reguliere webshop een order plaatst kun je 'm afhalen met je freakbestelling. Hiervoor mag je een random blok selecteren.

Hallo Ik heb geen afhaalbewijs ontvangen in mijn mailbox, de freakbestelling die ik in januari heb gedaan stond niet correct verwerkt in mijn account, geld was wel afgeschreven van de rekening. Heb hierover PM gestuurd echter geen reactie

Ook dit jaar weten weer veel forumleden de weg naar Breda te vinden. Speciaal voor de forumleden (freaks) was er afgelopen zondag een open dag. Wederom erg goed georganiseerd, zo waren er veel prijzen te winnen en was er een goed gevulde goodiebag en uiteraard kon de bunkerrondleiding niet ontbreken. Heb je dit gemist? Niet getreurd, klik dan snel op onderstaande link om het sfeerverslag van het winkelbezoek / de open dag te lezen. Boordevol sfeerfoto's van zowel de showroom als de enorm volle bunkers.

Sfeerverslag Winkelbezoek open dag Breda Vuurwerk 08-12-2019

20191208_165712.jpg

Hallo Ik heb geen afhaalbewijs ontvangen in mijn mailbox, de freakbestelling die ik in januari heb gedaan stond niet correct verwerkt in mijn account, geld was wel afgeschreven van de rekening. Heb hierover PM gestuurd echter geen reactie

hier ook inderdaad, 3 bestellingen geplaatst met de hoop dat ik nog een mail achteraf zou krijgen maar helaas niks ontvangen. nu kan ik niet meer bij mijn bestellingen dus ook geen afhaalbewijs, hoe kan ik dit nu het beste aanpakken? mail is 5 dagen geleden verstuurd maar tevergeefs

hier ook inderdaad, 3 bestellingen geplaatst met de hoop dat ik nog een mail achteraf zou krijgen maar helaas niks ontvangen. nu kan ik niet meer bij mijn bestellingen dus ook geen afhaalbewijs, hoe kan ik dit nu het beste aanpakken? mail is 5 dagen geleden verstuurd maar tevergeefs

Bellen schijnt het enige te zijn dat werkt... (als ik de verhalen hier moet geloven)

Edit: zelfs bellen werkt niet altijd. :bonk: (zie hier pal onder)

Heb gebeld, kreeg het advies weer te mailen. De man aan de lijn zou aan Luuk melden dat er een mail binnen zou komen. Een week later nog geen reactie:rolleyes:

Als ik het zo lees ben ik blij dat ik hier niet besteld heb dit jaar. Afgelopen jaar was top geregeld met Luuk geen problemen niks en dan nu eigenlijk het hele seizoen al gezeur over de communicatie. Jammer want dat gaat volgend jaar klanten kosten

Heb gebeld, kreeg het advies weer te mailen. De man aan de lijn zou aan Luuk melden dat er een mail binnen zou komen. Een week later nog geen reactie:rolleyes:

hier ook al weer eens gebeld, zolang ik de 28e gewoon zonder problemen het vuurwerk kan ophalen ben ik al gelukkig. maar daar is nog absoluut geen duidelijkheid over, zou toch wel echt een afknapper zijn als je te horen krijgt (je hebt helaas geen bewijs dus kunnen we het je niet meegeven) hopen op het beste dan maar.

"edit< ondertussen ook alles ontvangen

Laatst bewerkt:
DE bunkers staan ram en en rsm vol. En verassingspakket 1 en 2 staan ook gereed. ziet er goed uit. de kopers daarvan zullen blij zijn denk.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan