Bredavuurwerk
VWC lid
Zijn er nog freaks die gisteren leuke foto´s hebben geschoten? Die zien we natuurlijk graag terug. 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Zijn er nog freaks die gisteren leuke foto´s hebben geschoten? Die zien we natuurlijk graag terug.![]()
We hebben zojuist alle orders die niet zijn afgerond of betaald verwijderd. Hierdoor is er wat ruimte ontstaan. Bestaande orders kunnen niet worden verplaatst naar de nu openstaande tijdsblokken.
Nog een kleine vier uur en dan gaat de freaksite dicht, profiteer ervan!
De freaksite sluit. Je kunt dan inderdaad niet meer inloggen, maar je hebt een afhaalbewijs in mailbox dus daarmee kun je jouw gekochte vuurwerk afhalen. Volgend jaar draait de nieuwe freaksite ook op ons nieuwe systeem. Als je op de reguliere webshop een order plaatst kun je 'm afhalen met je freakbestelling. Hiervoor mag je een random blok selecteren.
Hallo Ik heb geen afhaalbewijs ontvangen in mijn mailbox, de freakbestelling die ik in januari heb gedaan stond niet correct verwerkt in mijn account, geld was wel afgeschreven van de rekening. Heb hierover PM gestuurd echter geen reactie
hier ook inderdaad, 3 bestellingen geplaatst met de hoop dat ik nog een mail achteraf zou krijgen maar helaas niks ontvangen. nu kan ik niet meer bij mijn bestellingen dus ook geen afhaalbewijs, hoe kan ik dit nu het beste aanpakken? mail is 5 dagen geleden verstuurd maar tevergeefs
Heb gebeld, kreeg het advies weer te mailen. De man aan de lijn zou aan Luuk melden dat er een mail binnen zou komen. Een week later nog geen reactie![]()
Inderdaad, site staat open maar je kan niks bestellen . Dus iedereen kan gewoon bij zijn bestelbonnen.Ik zie dat ik nogsteeds kan inloggen op de freaksite. Kan niks bestellen, maar wel bij mijn bestellijsten.
DE bunkers staan ram en en rsm vol. En verassingspakket 1 en 2 staan ook gereed. ziet er goed uit. de kopers daarvan zullen blij zijn denk.