Molotov Mines

2agrpyh.png

Heftige crackling mines kwamen er uit deze cake.

Heerlijk geweld dit! Aan de prijs, maar dan heb je iets bijzonders. Vindt de Star Shooters lijn een aantal bijzondere producten hebben voor de liefhebber zoals deze, Vodka Whistle en Beluga. Een beetje á la Marijn.

wie weet waar deze te krijgen is in omgeving zwolle. Je zoekt je werkelijkwaar een ongeluk op de lesli site.
greetzz

Gaaf ding, had 'm met korting voor €25,- . Meer zou ik er ook niet voor willen betalen.
Stand alone is 'ie wat eentonig, het is aan te bevelen om deze met 2 of 3 tegelijk te schieten voor een echt WOW-effect.

Jwtjuh :bye:

Deze werd gisteren geschoten bij van Herwijnen in Zoetermeer. Blijkbaar wordt ie daar nog verkocht, en wel voor de prijs van 25 euro.
Dit blijft een vette mine bak. Heerlijke felle crackling. Hij komt iets minder hoog dan dat ik me hem kon herinneren, maar ik weet zeker dat deze muur van crackling in de straat echt wel indruk maakt!

Jammer dat hij niet wat beter beschikbaar is. Zou hem willen hebben maar zoetermeer is me net iets te ver. Deze staat al jaren op mijn wishlist. Volgens mij zeiden ze dat het wel bij redwire hoorde.
Opnieuw ingevoerd of foutje van de omroeper

In de finale bij Zoetermeer waren deze gecombineerd met de Crackling X'en, een prima combinatie vond ik. Overal goud en het heerlijke geluid van goede crackling

Na veel twijfel deze genomen.
Was echt een goede crackling cake heerlijke grote effecten.
Filmpje in November waarschijnlijk

Ontzettend fijne mine cake is dit. Geeft zeker een wow gevoel in de straat met die harde crackling zee!

Back
Bovenaan