Valk Vuurwerk Nijverdal

De service van meedenken met de klant.
Ik heb bij meerdere winkels besteld en als ophaaldag de 31e doorgegeven.
Wegens omstandigheden gaat mij dat niet lukken.
Andere winkels konden mijn bestelling een andere dag klaar leggen en die waren groter dan mijn bestelling bij jullie.
Helaas kan ik bij jullie niks regelen.

Beste rene

Als jij daardoor gelijk vind dat dan de service niet deugd dan vind ik dat spijtig om te horen, maar je vergeet blijkbaar dat JUIST de eerste dag( dus verplaatsen van de 31e naar de 28e ) waar jij jou bestelling naar wou verplaatsen DE drukste dag is betreffende bestellingen, van vuurwerkperdoos en voor bestellingen.
Wij denken zeer zeker mer de klanten mee ( ik denk ook dat veel members dit kunnen beamen) maar als jij nu had gemaild met het probleem en je had gevraagd hoe we dit samen konden oplossen / ander tijdstip zelfde dag etc dan zijn wij ten alle tijde bereid mee te denken maar jij mailde met de vraag " de 31 kan ik niet dus ik wil het om zetten naar de 28e , ja helaas maar zo werkt dat dus niet .
Dus nogmaals ik vind het spijtig te horen dat jij dit zo ervaart , en nogsteeds ben ik bereid samen met jou te kijken naar een oplossing in de vorm van een ander tijdstip dezelfde dag 31 dec maar goed dat is aan jou.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Dames allicht dat deze discussie even onderling opgelost kan worden? Dan hoeven wij niet mee te genieten :)

@Subarufreak:

Zou je dan in het kader van de klantvriendelijkheid ook even op mijn mail’s, dan wel PB’s willen reageren?
Heb er weinig zin in om dit zoals bovenstaande berichten in een topic te moeten bespreken.

kruitstress is volop aanwezig.
Voor Valk is het lastig om juist een bestelling naar de drukste dag te verzetten, is een logistieke aktie die niet zomaar om te zetten is. Andere partijen kunnen dat wellicht makkelijker omdat die wat kleiner van omvang zijn en daardoor meer ruimte in hun afhaaltijden hebben.
De mensen die wat jaren klant zijn bij Valk weten dat het altijd ram vol zit de 28ste, en vind ik het spijtig om Valk hier zo af te fakkelen als slechte service....

Maar goed hopelijk is er een gaatje te vinden, en anders kan je toch wel iemand anders vinden die het even voor je af kan halen... zie het probleem niet zo.

@Subaru

Is het bekend welke cakes in de kiloknaller zitten? En verschilt het per locatie? In mijn geval Rijssen.
Je leest over cakes van Evo de bijv. uit de 3x-heaven komen oid.

Misschien is het al gezegd maar kon het niet zo snel vinden.

Hoor het graag!

@Subaru

Is het bekend welke cakes in de kiloknaller zitten? En verschilt het per locatie? In mijn geval Rijssen.
Je leest over cakes van Evo de bijv. uit de 3x-heaven komen oid.

Misschien is het al gezegd maar kon het niet zo snel vinden.

Hoor het graag!

Vorig jaar was het de EVO, kan dit jaar maar zo anders zijn of Rubro of Evo denk ik

Hoe zit het met de losse verkoop? zijn de prijzen dan gelijk aan de site?
zit te dubben om dat nieuwe knaldoosje van valk nog mee te pakken tijdens de losse verkoop.

Vorig jaar was het de EVO, kan dit jaar maar zo anders zijn of Rubro of Evo denk ik

De vraag naar de kiloknaller is al meerdere keren gesteld, maar wordt maar niet beantwoord...
Kan Subarufreak ons hopelijk een keer duidelijkheid geven???

Cakes uit de 3x heaven lijkt me niet. Vorig jaar bestond de Kiloknaller 2 wel uit 2 cakes van 3x heaven, maar de Kiloknaller 2 was daarom ook 80 shots...

De vraag naar de kiloknaller is al meerdere keren gesteld, maar wordt maar niet beantwoord...
Kan Subarufreak ons hopelijk een keer duidelijkheid geven???

Cakes uit de 3x heaven lijkt me niet. Vorig jaar bestond de Kiloknaller 2 wel uit 2 cakes van 3x heaven, maar de Kiloknaller 2 was daarom ook 80 shots...

Goedenavond

De cakes uit de kilo knaller zullen cakes van rubro/valk zijn .

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Back
Bovenaan