Win een VOL karton (12) Mega 6-star! - WINNAAR BEKEND

Eerst in de voor avond 6 stuk voor stuk afsteken. Met een kleine alcoholische versnapering aan de zijde. Wellicht met nog een oliebolletje erbij en genieten maar. En om 00.00 zal ik de 6 cakes combineren in setjes van 2 tegelijk. Ik ben bang met wederom een glaasje sap on the side.

Ik heb al een assortiment besteld. Maar mocht ik hierbij nog een karton winnen dan zou van een mooi w shape blokje maken van 3 assortimenten. Wordt weer mooi de overbuurman van mijn ouders overtreffen :cool:

Kzou met mijn 3 kleintjes ieder 1 tegelijk aansteken en erna herhalen.
Geweldige give away weer! Geweldig hoe het ieder haar meer en meer leeft ondanks alle initiatieven om t vuurwerk proberen te verbieden.
We hebben er weer zin in!!

Dit is leuk!

Beginnen met 2 x cake 5 in V
Dan 2 x cake 4 in V
Dan 2 x cake 1 in V
Dan 2 x cake 2 in W met cake 3 ertussen
Dan 2 x cake 6 in W met cake 3 ertussen

Op de schietkist natuurlijk (en dan op afstand met vrouw en vrienden lekker genieten van al het moois en een filmpje schieten voor de mannen en vrouwen van Mania)

Ik zou ze in het 00:00 project verwerken.
Dat is namelijk een knetterlint van 20 meter ongeveer met een berg cakes der aan :-)
En daar kunnen 2 setjes van deze schatjes wel bij haha

Ik ben geen kei in door verbinden. Vaak steken mijn vader en ik dan tegelijk een cake aan ala het per 2 moet. Maar bij deze cakes vind ik het zonde om het tegelijk te doen. Dus lekker los afschieten en genieten:)

Een compound van maken. Opbouw van 1 naar 2 naar 3 cakes ( in v Shake) en dan de finale 6 cakes in w Shake. Ik zou hem nu al kopen:D

Ik zou beginnen met 3 losse cakes in de vooravond. Heerlijk rustig afsteken, de Pandora, Calypso en Atlas los van elkaar verspreid over de avond zodat de effecten vol tot zijn recht komen. Om 00:00 uur wil ik de overige van het eerste karton (Europa, Titan en Telesto) als eerste schieten in W-shape om vervolgens door te gaan met het laatste karton voor chaos: 2 cakes in V-shape voor een rustiger momentje en direct daarna de laatste 4 in W shape (1 links, 2 recht omhoog, 1 rechts). Dit alles tegelijk móét een zeer volle lucht betekenen en een zeer spectaculair moment. Ik kijk er nu al naar uit:D

Hoe ik het zou doen... Eerste setje rond achten als ik bij vrienden ben, tweede setje kan dan voor bij de familie om twaalf uur ;) Qua volgorde, pff, gewoon willekeurig wat pakken haha, ze zijn allemaal wel mooi (hoewel, misschien is die met crackling wel mooi om mee af te sluiten).

Ik zou deze, als ik een vol karton zou winnen, afsteken per 2. Combinaties maken van de effecten en die bundelen.

Ik zou met de 2 kartonnen 3x (6 stuks) een V-Shape maken en de laatste 6 stuks in een waaier zetten en allen tegelijk voor een verbluffend effect:droolthum

Het zijn mooie cakes om te combineren. Ikzelf zou ze in een W vorm lanceren om de maximale breedte in de hemel en de effecten te benutten. Dus een 4 x 3 set-up (met wat korter op elkaar en de centrale cake iets naar achteren gezet). Je kan zo een hele mooie consumenten show creëren voor in de straat!

W 1: Europa star - Pandora star - Europa Star (Intro icm blue)
W 2: Telesto star - Pandora star - Telesto star (Gold icm red)
W 3: Calipso star - Atlas star - Calipso star (Opbouw richting finale)
W 4 : Titan Star - Atlas Star - Titan Star (Crackling finale)

Back
Bovenaan