Win een VOL karton (12) Mega 6-star! - WINNAAR BEKEND

Ik zou ze per 2 schieten en de cakes waar crackling in verwerkt zit zou ik allemaal tegelijk op het eind schieten

Ik zou ze allemaal los schieten.Vind dat op de een of andere manier gewoon fijn. Kan ik er rustig van genieten.

Ik zou het achter elkaar per twee schieten maar in volgorde:
Telesto star
Europa star
Pandora star
Atlas star
Calypso star
Titan star
Om 18uur om iedereen lekker te laten genieten (groot en klein)

Poe, een mooi setje. Deze gaan los van elkaar de lucht in. We vieren het dit jaar met familie, dus het tweede setje zal naar m'n stiefbroertje gaan zodat hij niet alleen hoeft te kijken, maar zelf dit jaar voor het eerst mooi vuurwerk de lucht in kan knallen.

Weer een hele dikke actie! Bedankt VWC en VWM!!

Ik zou alle cakes per twee schieten. Waarom? Deze cakes hebben geen ‘finale’ schoten. De boeketten en uitwerkingen zijn heel mooi. Daarom lijkt het mij verstandig om alle cakes per twee te schieten, waardoor we in alle rust (het liefst na 00:30 dan ook) kunnen genieten van de mooie gevulde boeketten!!

Ik zou deze in verschillende schietrichtingen schieten. Eerste 2 stuks in i-shape, overgaand op 3 stuks in w shape met 2 dezelfde cakes aan de buitenkant, dan overgaand in 2 in v-shape om af te sluiten met een finale van 3 cakes in een w-shape en 2 in een v-shape op snellont.

Een assortimentje per stuk
Andere setje overlappend achter elkaar

Eerst stuk voor stuk bewonderen dus en daarna vol gas

Wat een ontzettend toffe prijs!! Ik zou alle 6 de verschillende cakes per 2 schieten. Dus 2x Telesto star, 2x Atlas star enz. :droolthum

18:00 Beginnen met de eerste!
20:00 2 stuks na elkaar
22:00 3 stuks tegelijk
00:00 6 stuks in W-shape

Mooie verdeling over de avond met genoeg geweld om 00:00 :bye:

Dit is een leuke! je eigen vuurwerkshow maken met mooie cakes van Mania! :handsup:

OK, we hebben 12 cakes tot onze beschikking. Natuurlijk gekoppeld in een mooie doorlontshow.
De AtlasStar (2x)en de TitanStar (x2) (centrum), dus I-shape

links CalypsoStar (2x)en PandoraStar (2x) V-shape

rechts TelestoStar (2x) en Europastar (2x) V-shape

En mocht deze setting niet mooi zijn, dan hoop ik deze mooie cakes nogmaals te winnen/krijgen of kopen om zo de beste combinatie te maken...

:D

Back
Bovenaan