Win een VOL karton (12) Mega 6-star! - WINNAAR BEKEND

Genoeg moois over deze cakes gehoord dus winnen zou mooi zijn! :D

6 los in de vooravond om goed van elk product te kunnen genieten. En om 00.00 de andere 6 tegelijk voor heerlijke chaos:yes:

Simpel! Ik zou een set allemaal stuk voor stuk afsteken en rustig genieten per cake, en dan ik mijn gedachten bedenken wel cake's (per 2) er bij elkaar passen voor de volgende set! Een soort van showtje maken! :D

alles tegelijk in W-shape, 3x4 dus, en dan ook vaste setjes van 2, dus bijvoorbeeld

links: 2x Calypso Star + 2x Atlas Star
midden: 2x Titan Star + 2x Telesto Star
rechts: 2x Pandora Star + 2x Europa Star

Vorig jaar een cakebox er van gemaakt en die was achteraf gezien toch aan de trage kant.
Dus dit zou een mooie kans zijn voor een 2.0 versie en die zou er als volgt uitzien.

tegelijk:
2x Europa star I-shape (Gold palm with blue and purple stars)

tegelijk:
2x telesto Star V-shape (Corolla with red and green blink)

tegelijk:
2x Calypso star V-shape (Red strobe willows with blue stars)

Tegelijk:
2x Atlas star I-shape(Brocade with crackling)

4 stuks tegelijk I-shape finale:
2x Pandora Star (crackling willows with white blink)
2x Titan star (crackling with multicolor stars)

Heerlijke actie weer hoor! persoonlijk zou ik ze per allemaal per 2 schieten en 2x de telesto star als laatste :p

Het blijft maar prijsvragen regenen.

Ik zou ze als volgt afsteken:
Lekker de eerste 6 één voor één.
Dan 2 x 3 voor de afsluiting.

1. Titan Star
2. Calypso Star
3. Atlas Star
4. Calypso Star
5. 2x Pandora Star in V-Shape
6. Europa Star + Titan Star + Europa Star in W-Shape
7. Telesto Star + Atlas Star + Telesto Star in W-Shape

Leuke actie weer Mania &B Vwc

Ik zou 1 setje van 6 los afsteken, zo geniet je er het meest van en meer stookplezier.
Het 2e setje zou ik achter elkaar schieten.

En uiteraard word er een mooie video van geschoten dan.

ik zou ze allemaal in W shape schieten. daarbij telkens aan de buitenzijde het zelfde effect en aan de binnenzijde een afwijkend effect. Zo kan ik 4 setjes van 3 maken met telkens een verschillend effect

Met 12 stuks zou ik ze eerst genieten van een serie die ik per stuk afsteek en vervolgens een serie per 2 snel achter elkaar in V shape.

Ik zou rustig beginnen met een serie van 2x 4 cakes achter elkaar door laten lopen. Dan begin ik met 2x de Europastar, daarna 2x Pandorastar, gevolgd door 2x Calypsostar en tot slot 2x Telestostar om vervolgens 4 cakes tegelijk te schieten voor een prachtige cracklingfinale: 2x Titanstar en 2x Atlasstar in waaiervorm met 2x de atlasstar in het midden!

Back
Bovenaan