[WINACTIE] Vol karton Transbomber van Rubro! - WINNAAR BEKEND

Ik zou gewoon voor het beste van het beste gaan.

1. Sodom and Gomorrah
2. EVENT MINE SHELL MAYHEM
3. Finale met volgas 2x transbomber

We beginnen met de heerlijke fluiters van sodom and gomorah, deze cake bouwt de spanning steeds verder op en eindigd met salvos en fluiters, het einde van deze cake gaat naadloos in de zwaardere 30mm z shape crackling chrystanthum met silver spinner van de event mine shell over waarna de cake in diverse shapes doorgaat om te eindigen met een vet salvo willows, dit is meteen het startschot van de finale van 2x de echte transbomber welke natuurlijk afsluit met de all at once cake.

De transbomber met zijn opbouw van 144 schoten en all at once cake finale kun je inmiddels wel zien als een klassieker, een trendsetter, er zijn later vele kopieen getracht te maken! Het heeft een nieuwe generatie cakes voortgebracht!

:handsup:

Ik zou beginnen met de Event Zero Tolerance (vorig jaar geschoten, prachtige box) Rustig opbouwend tempo, mooi tails tussendoor. Ietswat ondergewaardeerd in mijn ogen, want wat een prachtbak is dit

Daarna de 4 seasons, een oudje met een lekkere tempo mooie blinkers en bouwt goed op in tempo

Als laatst natuurlijk de transbomber, Kaliber misschien iets kleiner maar mijn ervaring van de afgelopen jaren dat ik deze geschoten heb is dat het publiek hier helemaal wild op gaat. Lekker rammen en kraken met een finale waar je U tegen zegt.

1. event Zero Tolerance
2. 4 Seasons
3. Transbomber

1. Beginnen met de good old 4 Seasons
2. Gevolgd door de heerlijke rode rammer Angry Red Hornet
3. En "uiteraard" eindigen met de Transbomber

Geweld verzekerd!

Simpel:

Transbomber
Transbomber
Transbomber

3x complete chaos en iedereen door het dolle heen. Is geen andere box die dit bij zoveel mensen teweeg brengt. Echt absurd ding!

Transbomber als hoofdblok (13,2gr/sh ca 2 min)
Halverwege inhaken met:
Event best of power box no 1 & 2 (13,8gr/sh, ca 1 minuut per)

Gewoon veel BAM en gas erop, stoken met die handel en aantal gram is vergelijkbaar dus kan gewoon

Al voorbij zien komen helaas, maar:
- Event zero tolerance (rustige opbouw, lekkere sierlijke tails).
- Event 4 seasons (lekker rammen met niet al te felle kleuren)
- (2x V-shape) transbomber (crackling chaos met die felle sterren).

De TITANIUM BROCADE 2 BLUE BOX als begin met de prachtige gouden boeketten...die opgevolgd wordt door de Screaming Wizard Box met zijn jankende gillers die gepaard gaan met crackling effecten.
Dan sluiten we de show af met de transbombers in V shape als klapstuk.

Jaa, mooie actie weer hoor!

Ik zou voor de Event Omnium kiezen! Voor de variatie in effect en schietrichtingen, dan de Geisterblitz voor de salutes en fluit en als aanloop naar het slotstuk de transbomber, voor een rammende finale!

Ik zou beginnen met een mooie Event Thunder and Roses. Mooi blokje met een rustige opbouw in diverse shapes. Daarna een Event Gates of Detonation, deze geeft wat meer tempo en spektakel met een zeer mooie finale maar geeft net niet dat hoogtepunt waar je naar uitkijkt. Vandaar als laatst de Transbomber. Een echte rambak dat zich uitstekend leent als een mooie afsluiter van een geweldige avond! :droolthum

1. Transbomber Champions Edition

Dit is gebaseerd op de Transbomber, alleen een stuk sierlijker en groter. Ik zou persoonlijk dan eerst de Transbomber schieten, die heeft een goede opbouw en dikke finale. Daarna de Transbomber Champion, die is vergelijkerbaar dik en bouwt ook weer op. Net zoals in een show dat je meerdere climaxen hebt.

2. Event Gates of Detonation. Deze bak is super dik, hoog tempo en meerdere richtingen. Ik zou deze dan na de Transbomber Champion schieten. Zo heb je een hele dikke show, met 3 boxen.

Ik zou beginnen met de cubic thunder daarna de Ultimate Mythology box en natuurlijk de transbomber er achter aan.heeeeeeerlijk
Omdat dit naar mijn mening de mooiste boxen zijn die ook binnen mijn budget vallen.

Laatst bewerkt:
Ik zou starten met de event 4 seasons daarna een transbomber en vervolgens afsluiten met een transbomber en event immortal gold tegelijk:blink:

Back
Bovenaan