Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik vond 'm in Kalkar ook tegenvallen. Heb het gevoel dat hij ieder jaar een stukje minder wordt.. De dikke burst en spreiding zoals in het eerste jaar zijn er echt niet meer. Desalniettemin vind ik white glitter met red strobing willows wel echt een grandioze combinatie.
Is die dikke burst ook niet alleen op de importeurs demo toen er een sample geschoten werd en eventueel op een paar winkelierdemo's met een sample? Ik volg dit topic vanaf het begin en in de straten is de burst altijd al zo geweest wat ik zie / hoor / lees.
Is die dikke burst ook niet alleen op de importeurs demo toen er een sample geschoten werd en eventueel op een paar winkelierdemo's met een sample? Ik volg dit topic vanaf het begin en in de straten is de burst altijd al zo geweest wat ik zie / hoor / lees.
Uitwerking is te goed, zelden zo rond gezien in productie.![]()
Blijft een toppertje:
VuurwerkTotaal levert ieder jaar tot eind december nog gewoon samples. Kan dat echt niet begrijpen, dit is er 100% weer 1 want hij is kooiloos en kan dus nooit meer dan een halve gram flash bevatten. Sneu dat mensen dan nog eind december nog hun aankopen daar op baseren en dit gewoon niet krijgen. En vooral nog zelfs met bestaande producten samples laten leveren en bewust ze opvoeren is helemaal sneu. Maak dan een sample die ook aan de eisen van kooiloos voldoen.