White Red Rebel

Nou ik vond het maar slappe hap, wel leuke gevulde boeketten. Alleen de burst is gewoon matig ( kooiloos blijkbaar ). Natuurlijk, de prijs is erg laag. Maar als liefhebber zijnde betaal ik liever €5,- meer voor een cake met een kooi. Die €17,- is ook een marketingsstunt / lokkertje.

Moet zeggen dat ik van bovenstaande video's ook niet heel enthousiast wordt. Effecten komen erg magertjes over.

Ik vond 'm in Kalkar ook tegenvallen. Heb het gevoel dat hij ieder jaar een stukje minder wordt.. De dikke burst en spreiding zoals in het eerste jaar zijn er echt niet meer. Desalniettemin vind ik white glitter met red strobing willows wel echt een grandioze combinatie.

Ik vond 'm in Kalkar ook tegenvallen. Heb het gevoel dat hij ieder jaar een stukje minder wordt.. De dikke burst en spreiding zoals in het eerste jaar zijn er echt niet meer. Desalniettemin vind ik white glitter met red strobing willows wel echt een grandioze combinatie.

Is die dikke burst ook niet alleen op de importeurs demo toen er een sample geschoten werd en eventueel op een paar winkelierdemo's met een sample? Ik volg dit topic vanaf het begin en in de straten is de burst altijd al zo geweest wat ik zie / hoor / lees.

Is die dikke burst ook niet alleen op de importeurs demo toen er een sample geschoten werd en eventueel op een paar winkelierdemo's met een sample? Ik volg dit topic vanaf het begin en in de straten is de burst altijd al zo geweest wat ik zie / hoor / lees.

2017 versie was wel echt stukken beter dan de versie van nu.Maar goed nogmaals voor die paar euro die je er voor betaald in freakacties nog steeds goed in mijn ogen.

Toen ik hem 2017 voor het eerst schoot kan ik me herinneren dat hij in de straat een goeie burst & spreiding had, ook waren de blinkers toen veel beter vertegenwoordigd. In 2018 nog steeds een topper maar de focus lag iets meer op de strobing willows ipv de zee van blinkers, voor mijn gevoel was de spreiding ook al iets minder dan voorheen. Nou heb ik hem verder niet in actie gezien op de importeursdemo, maar gisteravond viel hij tussen de andere cakes toch wel een beetje in het niet. De burst was beduidend zachter en spreiding al helemaal. Concurrentie was met een Pyrocentury, Gaoo, Pyro Specials & Funke natuurlijk ook wel moordend.. Nouja we gaan het zien op de straatfilmpjes! :blink:

Ik zelf vind de burst bij dit product niet eens echt van belang. De gecentreerde red strobing willows vind ik juist erg vet zo! Ook dat geclusterde blink geeft een gaaf effect. In mijn eigen opinie is de burst ook nooit echt fors aanwezig geweest bij deze cake.

Dat is zeker eeb sample.
Heb de white red rebel elke jaar en nooit zulke boeketten hier gezien!

Hier in het video (recent uitgebracht)
Zie je ook dat het vrij zwakke burst heeft.

Ik plaats hierbij dan ook nog even mijn film van deze cake die geschoten werd in Kalkar, vorige week zaterdag.

Daar was de cake echt slappe hap. Plokkende boeketjes van een kooiloze cake. Het boeket is daarmee klein, de blinkers zijn snel weer weg, en de rode glitter willows komen lang niet zo ver als dat zou moeten. Ik werd zeker niet gelukkig van deze cake. Afrader, op basis van wat ik in Kalkar gezien heb.

Hoe anders was het gisteren in Benthuizen. Daar kwamen GIGANTISCHE dreunen vanaf, met boeketten die véél groter, véél ronder en véél beter gevuld waren. Kan niet anders dan dat er een sample geschoten is in Benthuizen. Het klopte gewoon niet met wat ik in Kalkar gezien heb.
Mocht je productiejaar 2018 kunnen krijgen, dan is dat misschien te overwegen om hem aan te schaffen. Maar ik zet deze cake niet op mijn lijst! Er is echt beter te krijgen. Ik snap de hype van deze cake niet.

VuurwerkTotaal levert ieder jaar tot eind december nog gewoon samples. Kan dat echt niet begrijpen, dit is er 100% weer 1 want hij is kooiloos en kan dus nooit meer dan een halve gram flash bevatten. Sneu dat mensen dan nog eind december nog hun aankopen daar op baseren en dit gewoon niet krijgen. En vooral nog zelfs met bestaande producten samples laten leveren en bewust ze opvoeren is helemaal sneu. Maak dan een sample die ook aan de eisen van kooiloos voldoen.

VuurwerkTotaal levert ieder jaar tot eind december nog gewoon samples. Kan dat echt niet begrijpen, dit is er 100% weer 1 want hij is kooiloos en kan dus nooit meer dan een halve gram flash bevatten. Sneu dat mensen dan nog eind december nog hun aankopen daar op baseren en dit gewoon niet krijgen. En vooral nog zelfs met bestaande producten samples laten leveren en bewust ze opvoeren is helemaal sneu. Maak dan een sample die ook aan de eisen van kooiloos voldoen.

Is het nieuw dat Vuurwerktotaal deze cake en veel anderen nu zonder kooi levert?
Want zover ik weet heeft deze wel een kooi gehad.

Back
Bovenaan