Spanningen voor de laatste dagen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Non de ju! Schrijf ik toch zomaar september in plaats van november. Het zal de kruitstress zijn, de zenuwen voor het afhalen, de zin die ik heb dat alles weer begint, of toch... gewoon een klein foutje :D

Non de ju! Schrijf ik toch zomaar september in plaats van november. Het zal de kruitstress zijn, de zenuwen voor het afhalen, de zin die ik heb dat alles weer begint, of toch... gewoon een klein foutje :D

zou niet best wezen als het nog september was, dat kan ik niet aan :p

Ik hoor nu en dan wel al wat knallen in de buurt en dan begint het wel al te kriebelen hoor, dan gaat mijn pyro hart wel wat harder kloppen. Heerlijk!

zou niet best wezen als het nog september was, dat kan ik niet aan :p

Inderdaad, dan heb ik echt in een roes geleefd mocht dat zo zijn. Gelukkig is het alweer het laatste volledige novemberweekend. Volgende week om deze tijd is het 1 december!!

Inderdaad, dan heb ik echt in een roes geleefd mocht dat zo zijn. Gelukkig is het alweer het laatste volledige novemberweekend. Volgende week om deze tijd is het 1 december!!

Inderdaad ja, over een week is het alweer de maand der maanden. Wat gaat het hard zeg.

Het gaat zeker hard. De bestellingen zijn geplaatst. Op zo'n koude dag als dit zit ik lekker binnen met een biertje en Sky Christmas op. Even het forum checken, bijlezen, reageren, route voor Duitsland alvast plannen?

Filmpjes bekijken van reeds bestelde producten (doet iemand hier dat ook?)en deze alvast in een afsteekvolgorde plannen (waar ik me op hét moment toch amper aan houd) en me inbeeld hoe het er hier in de straat uit zal zien. Heerlijk gevoel.

Het zijn nog niet de laatste dagen van het jaar, maar de spanning is al wel op het hoogte punt hoor. Wat een kriebels en koopdrang hier :bonk:

Begint nu echt wel te kriebelen. Kan niet wachten tot ik mijn nieuwe aangekochte spullen kan ophalen.
Mijn laatste bestelling is vandaag de deur uitgegaan :no:. Het word dit jaar een rondje Duitsland ipv Nederland. Mijn strooptocht zal ergens in Zuthpen eindigen.

Bij mij ook, de afgelopen paar dagen wat cat1 afgestoken en die kruitgeur maakt het toch wel heel moeilijk om me in te houden geen ander vuurwerk af te steken. Ik hou me echter netjes in, al vindt mijn buurt het geen ramp als ik 1 of 2 dagen te vroeg ben, maar 3 weken te vroeg vindt ik zelf gewoon te veel van het goede.

Ook hier is inmiddels de kruitkoorts toegeslagen. Na afgelopen weekend wat CAT-1 te hebben afgestoken en het feit dat morgen het WK-darts begint, dringt de koorts steeds verder door. Heerlijk!!

Het Wk Darts gaat hier ook weer erg sfeerverhogend werken. Dan weet je gewoon dat het bijna zo ver is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan