[Freakactie 2019] Vuurwerkperdoos / Valk Vuurwerk 2019

Status
Niet open voor verdere reacties.
De 2018-batch bevat louter salvo-cakes, als het goed is. In het verleden bestond een karton uit schot voor schot-cakes en finalecakes (all at once). Op de site staat laatstgenoemde versie nog beschreven, vandaar mijn vraag.

De goedkoopste knal cake van Nederland en België! De eerste variant schiet zoals op het filmpje, de 2e variant ramt alles er in 1x uit!!

Prijs per 2 stuks 1 normaal , 1 finale .

16 STUKS PER DOOS

@subarufreak: wellicht goed om de beschrijving aan te passen?

thx voor je reactie, ik had ook een karton en miste al wat haha.. goed om te weten!! :thumbup:hoef ik die niet meer te bestellen.

De 2018-batch bevat louter salvo-cakes, als het goed is. In het verleden bestond een karton uit schot voor schot-cakes en finalecakes (all at once). Op de site staat laatstgenoemde versie nog beschreven, vandaar mijn vraag.

De goedkoopste knal cake van Nederland en België! De eerste variant schiet zoals op het filmpje, de 2e variant ramt alles er in 1x uit!!

16 STUKS PER DOOS

De site word het meest bezocht door freaks en die weten inmiddels wel hoe dit werkt bij de delicious dus dat lijkt mij niet echt nodig

Goed om te zien dat er meer gecommuniceerd wordt vanuit valk! Goed bezig

Dankje fexZy , zoals ik al eerder aangaf is reva gewoon weg ontzettend druk met het runnen van de fietsshop door het jaar heen, vandaar dat ik nu die taak zover op me neem, dan kunnen jullie toch je vragen en ideeën kwijt en word daar ook sneller op gereageerd.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

De site word het meest bezocht door freaks en die weten inmiddels wel hoe dit werkt bij de delicious dus dat lijkt mij niet echt nodig

Als het een kleine moeite is, zou ik het misschien toch doen. Ik wist het niet, en aan de posts hierboven te zien wel meer. Nou zit ik er niet meer zo heel diep in, maar ik kan me voorstellen dat er meer mensen zijn die nog wel genoeg uitgeven om van die aanbiedingen mee te profiteren, maar niet meer het hele forum af (kunnen) struinen. Dan ga je toch uit van de omschrijving die je op de webshop ziet staan. Maar goed, voor mij maakt het niet uit verder, en het is super dat je op het forum vragen beantwoordt :thumbsup: dus doe ermee wat je wilt :wink:

16 STUKS PER DOOS

We hebben de karton inhoud er bij vermeld nu

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Bij de karton aanbiedingen zijn inmiddels weer nieuwe producten toegevoegd.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Zo...voor het eerst een bestelling geplaats, gezien de prijzen is het die 2 uurtjes rijden wel waard! Oh wacht...ik moet ook nog terug natuurlijk...:bonk:

@Team Valk Vuurwerk... Ik heb het gekozen voor het blok 7:30 tot 8:00 uur op 28 december, mocht ik later in het jaar nog meer bestellen, dan kan ik ook wel weer dat blok kiezen neem ik aan? Zie het niet echt zitten om twee keer dat pleuriseind te gaan rijden...:D

Zo...voor het eerst een bestelling geplaats, gezien de prijzen is het die 2 uurtjes rijden wel waard! Oh wacht...ik moet ook nog terug natuurlijk...:bonk:

@Team Valk Vuurwerk... Ik heb het gekozen voor het blok 7:30 tot 8:00 uur op 28 december, mocht ik later in het jaar nog meer bestellen, dan kan ik ook wel weer dat blok kiezen neem ik aan? Zie het niet echt zitten om twee keer dat pleuriseind te gaan rijden...:D

Goedenavond FatAzz

Mocht je nog meer bestellingen van plan zijn te gaan doen, meld dit dan gelijk op het moment dat de volgende bestelling is gedaan, dan kunnen we op dat moment gelijk kijken hoe we daar een invulling aan kunnen geven, in goed overleg is er veel mogelijk.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Ook naar deze combi zullen wij gaan kijken.
Wat betreft de mail ,zoals je kan verwachten stond de telefoon en de mail in de laatste 2 weken rood gloeiend ,dit zelfde geld voor de eerste week van januari en aangezien wij de eerste week gesloten waren (ivm alles weer opruimen en balans opmaken) kan het dus nog even duren voor alles beantwoord zal zijn, dus je geduld zal beloont worden ik vraag je dus alleen daarin nog even je geduld te bewaren .

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Snap wel dat het even kan duren voordat ik reactie krijg op de mail, maar als er vragen zijn over bestellingen samenvoegen heb ik binnen aantal dagen mail terug, maar zodra het over producten gaat die ik niet bij de bestelling heb gekregen krijg ik na 10 dagen nog geen bericht .. beetje vreemd .

En ja ik weet dat het in de winkel gecontroleerd moet worden of alles bij de bestelling zit, maar omdat ik het zelf niet kon ophalen afgelopen jaar is hier niet naar gekeken en verwacht ik toch minstens wel een antwoord via de mail terug.

Snap wel dat het even kan duren voordat ik reactie krijg op de mail, maar als er vragen zijn over bestellingen samenvoegen heb ik binnen aantal dagen mail terug, maar zodra het over producten gaat die ik niet bij de bestelling heb gekregen krijg ik na 10 dagen nog geen bericht .. beetje vreemd .

En ja ik weet dat het in de winkel gecontroleerd moet worden of alles bij de bestelling zit, maar omdat ik het zelf niet kon ophalen afgelopen jaar is hier niet naar gekeken en verwacht ik toch minstens wel een antwoord via de mail terug.

En die zal je ook echt wel gaan krijgen ,geduld is een schone zaak.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Ik ben van plan elke maand een bestelling te doen, kunnen die bestellingen later samengevoegd worden?

Goedenmiddag pauperzooi

Natuurlijk is het mogelijk ( mochten er 1 2 of 3 bestellingen zijn) deze samen te voegen, maar als het echt zo is dat jij letterlijk elke maand 1 bestelling wilt gaan doen, dan word dit voor ons natuurlijk logistiek als mede kwa opslag van vwpd een behoorlijk geregel om dit dan allemaal op 1 moment voor elkaar te krijgen, ik neem aan dat je dit snapt.
Dus hier zouden wij dan eerst echt naar moeten gaan kijken hoe en wat.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

alles leuk en aardig de batches van een ander jaartal, maar mijn ervaring is (en niet alleen bij mij) dat als je je bestelling ophaalt, gewoon de batch van dat jaartal meekrijgt, in dit geval dan 2019 (ik heb het niet over uitlopende producten)

Goedenmiddag pauperzooi

Natuurlijk is het mogelijk ( mochten er 1 2 of 3 bestellingen zijn) deze samen te voegen, maar als het echt zo is dat jij letterlijk elke maand 1 bestelling wilt gaan doen, dan word dit voor ons natuurlijk logistiek als mede kwa opslag van vwpd een behoorlijk geregel om dit dan allemaal op 1 moment voor elkaar te krijgen, ik neem aan dat je dit snapt.
Dus hier zouden wij dan eerst echt naar moeten gaan kijken hoe en wat.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Ik bedoelde ook meer de bestellingen die ik dan niet meer op het zelfde tijdsblok kan zetten. Maar 10 aparte bestellingen zou zomaar kunnen. Ligt aan het aangevulde aanbod de rest van het jaar haha

Wanneer je ingelogd bent en vervolgens je bestelling doet, dan zou elke bestelling toch aan je account gekoppeld kunnen worden om vervolgens aan het eind van het jaar oid, een verzamel bon te creëren? Ik de k juist doordat mensen nu door dat ze het hele jaar kunnen bestellen, mensen graag elk salaris moment een bestelling willen doen. Komt de klap minder hard aan dan wanneer je alleen aan het einde een bestelling doet. Zullen de vrouwen thuis ook minder gaan klagen

Wanneer je ingelogd bent en vervolgens je bestelling doet, dan zou elke bestelling toch aan je account gekoppeld kunnen worden om vervolgens aan het eind van het jaar oid, een verzamel bon te creëren?

Het systeem dat Haokan gebruikt is echt top. Met je eerste bestelling leg je een tijdsblok vast voor afhalen. Alle vervolg bestellingen worden automatisch toegevoegd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan