ddfirework
VWC lid
s'nachts nog is ook al op 1 januari he.![]()
Haha ja daar heb je zeker gelijk in.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
s'nachts nog is ook al op 1 januari he.![]()
Meestal staan mijn cakes en boxen nog na te smeulen als de plaatselijke jeugd ze op de fiets komt ophalen. Met 0.25 per kilo tikt het natuurlijk leuk aan.
Meestal staan mijn cakes en boxen nog na te smeulen als de plaatselijke jeugd ze op de fiets komt ophalen. Met 0.25 per kilo tikt het natuurlijk leuk aan. De volgende ochtend nog even dopjes vegen terwijl een ieder zijn hond uitlaat en daarna naar huis. Overweeg dit jaar wel om een bladblazer te regelen voor de dopjes...opa wordt oud...
Dit is echt zo'n bekend gezicht joh! Gruwelijk! Nadat het laatste cakeje of box de lucht in is geschoten gaat hier ook alles de vuurton in (na uiteraard eerst gecheckt te hebben dat alles weg is)
Dit is echt zo'n bekend gezicht joh! Gruwelijk! Nadat het laatste cakeje of box de lucht in is geschoten gaat hier ook alles de vuurton in (na uiteraard eerst gecheckt te hebben dat alles weg is)
De volgende dag vegen samen met de hele straat de stoep en straat schoon. Bied men vrijwillig aan en wordt zeker gewaardeerd door mij. Net als dat het vuurwerk wat de lucht in gaat door de buurt wordt gewaardeerd.![]()
Ook elk jaar een mooie grote vuurton staan. Toch ben ik er zelf geen voorstander van de boxen/cakes op te branden in de vuurton. Elk jaar gebeurd het wel dat iemand zijn/haar cake op het vuur gooit nadat die is afgegaan en vervolgens blijkt er nog 1 tube niet te zijn geschoten. altijd weer hachelijke momenten dan. Vuurton is bij ons alleen voor hout en karton. de boxen en cakes worden netjes bij elkaar gezet tot de gemeente ze komt ophalen.
Wij vieren het nu aantal jaar met een stel vrienden om en om bij iemand thuis en is toch wel leuk om 1 januari om een uurtje of 11 sochtends weer met ze alle alles op te ruimen. een goede afsluiter van een mooie dag!