[8415] Arabian Leopard 100sh

ajaxciedjuhh

VWC lid
Artikelnummer: 8415
Artikelnaam: ARABIAN LEOPARD
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Schoten: 100 schots
Effectomschrijving: cakebox met dikke witte glitter mines, gouden palmen en gekleurde dahlia's! Pure kwaliteit!
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: 165 euro
O.a. te koop bij: zenavuurwerk.com

luypaers_arabian_leopard.jpg

Wij danken Zena Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
123 euro na de standaard korting van 25%
Snap niet dat niemand daar nooit op let.

Ja maar die geldt alleen in de Megastores he, er zijn ook zat mensen die naar Baarle gaan. Daar is die korting niet standaard, dat is daar 10% en ook echt alleen als je zelf zegt dat je een LVC pasje hebt.

Ja maar die geldt alleen in de Megastores he, er zijn ook zat mensen die naar Baarle gaan. Daar is die korting niet standaard, dat is daar 10% en ook echt alleen als je zelf zegt dat je een LVC pasje hebt.

10? Ik dacht 15%
Maar ik heb zelf ook meegemaakt en hoor het vaker dat je soms je kaart niet eens hoef te laten zien voor de korting.

Misschien toch nog wel interessant met 50% kortingsactie...
Laat ik nou net vanaf maandag een paar dagen in de buurt van Maaseik zitten

Een maatje van mij had deze ook gehaald. Zat wel a-b-d-e-e in haha.
Haastwerk van de chinezen deadline zeker.
Achja, heeftie wel dubbele finale.

Was een prima doorlontbak op zich, maar kreeg hem mee als vervanger van de Yggdrasil en dan valt hij tegen. Vind die witte blinkmines niet mooi staan bij het donkere goud en de heldere kleuren!

Was een prima doorlontbak op zich, maar kreeg hem mee als vervanger van de Yggdrasil en dan valt hij tegen. Vind die witte blinkmines niet mooi staan bij het donkere goud en de heldere kleuren!

Hoe was de burst? Vorig jaar viel dat tegen bij Luypaers maar de Maltese Tiger was super dik!

ik vond deze niet verkeerd, maar vergeleken met de andere funke cakes vond ik dit wel een van de mindere. vind sowieso die luypaers collectie minder dan de funke cakes.

burst was verder niets mis mee, maar ik zou voor deze prijs volgende keer zeker de yggdrasil kopen.

snap de filmers soms niet helemaal :confused:
heb je zon mooie bak, ga je toch niet zoveel de mines filmen :bonk:

Inderdaad, wat een "sukkel". Echt zonde dat hij zijn camera niet naar boven heeft gericht. Als het een blokkie van mij was geweest, dan was ik zeer ontstemd geweest over de filmer :(

Back
Bovenaan