Pyroboy26
VWC lid
Wat is het verschil tussen de duitse corolla evo special en de Nederlandse versie? Wat daar kan ik nergens iets over vinden.
De doos is in ieder geval anders, nederlandse staan 4 cakes in lijn, duitse staan in een vierkant.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Wat is het verschil tussen de duitse corolla evo special en de Nederlandse versie? Wat daar kan ik nergens iets over vinden.
Opvallend dat bijvoorbeeld Evo’s Limited Edition 2 hier 50 euro kost, die prijs were niet gehaald in freak acties volgens mij. Hoe kan het in Duitsland dan zoveel goedkoper in losse verkoop? Natuurlijk hoeft de winkelier hier minder kosten te maken, maar voor Evo lijken mij de kosten gelijk. Dan vind ik 80% verschil met Nederland (in de vrije verkoop 90 euro) wel erg groot.
Of zijn dit prijzen ná 1 januari 2019? Ik kan me haast niet voorstellen dat men deze prijzen hanteert zo vlak voor oud en nieuw.
Hier is alles veel strenger als daar dus veel minder kosten voor de winkeliers in Duitsland en volgens mij is ook de btw maar 6 ipv de 21% hier.
Dit zijn de prijzen van december 2018, website is nog niet geüpdatet naar 2019. De winkel heeft een fors oppervlak in een winkelcentrum, liepen misschien 20 man personeel rond. Dus er worden flinke kosten gemaakt. Je kan mij niet wijs maken dat een gecertificeerde /gekeurde bunker met sprinklerinstallatie dit prijsverschil verklaard. Op de freakprijzen wordt nog steeds goed verdient, en ik gun het winkeliers heus.
Wat een vette winkel zeg.
Het gaat ook om de ervaring, t'is toch anders dan je bestelbon inleveren, spullen inladen en weer weggaan zoals in Nederland. Als je even tankt (super/euro98 1,24) en wat drank inslaat wordt het al gauw aantrekkelijk om een dagje Duitsland te doen.