Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
De webshop is gesloten!
Voor de kerst ontvang je van ons een afhaalbewijs bestaande uit alle bestellingen die je het afgelopen jaar bij ons geplaatst hebt.
We willen graag iedereen bedanken voor alle leuke reacties, berichtjes en bestellingen! Alvast fijne feestdagen en tot de 28e!
Groeten, Tobias & Robin
Robin,
Is het misschien mogelijk om de volgende keer als er een erg gewild product is met enorme schaarste levering.de freaks (besteld op freakssite bv) die als eersten hebben besteld het ook krijgen ipv wie als 1e voor de deur staat?
Was vandaag enorm teleurgesteld dat ik de funke fonteinen niet had gekregen
Wel tevreden over hoe het is opgelost, dikke complimenten ervoor en dat je mij te woord stond erover![]()
Ben aan de ene kant blij dat jij ze ook niet gehad heb, want ik was bij intratuin in cruquius en daar waren mijn 7 pakjes er ook niet.
Wil niet te veel off topic gaan maar bij de cruquius hebben ze inderdaad niets met freaks, alleen maar slechte ervaringen daar.
Inderdaad prima georganiseerd, vriendelijk personeel.
Waar ik wel een klein beetje van baal waar ik zojuist achter kwam is dat de mega willows welke ik heb ontvangen op zijn kop zat in de om-doos. (Stalen case was al verwijderd). Hij heeft dus 100km op zijn kop in de auto liggen trillen.
Hopen dat het geen effect heeft op zijn werking. (Zal het filmen, tenslotte DE box van de avond)