[Freakactie 2019] vuurwerkbunker.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
LUYPAERS STAAT ONLINE!

De nieuwe producten zijn bekend en staan online op de webshop. De collectie bevat 4 cakes en een pak single shots (4 stuks) - de Ball Pythons! Deze zijn ook te koop als KARTON ACTIE voor €185.-! OP = OP, wees er snel bij want bestellen kan nog tot 00:00 vannacht.

DE WEBSHOP IS NOG TOT 00.00 VANNACHT GEOPEND!

Extra informatie
- Webshop is te benaderen via https://vuurwerkbunker.nl/inloggen
- Wachtwoord is 'forumactie 2019'
- Ophalen op 28 december tussen 06:00-07:00 bij Vuurwerkbunker.nl Pijnacker

Daar heb ik op gewacht!
Zojuist mijn laatste bestelling geplaatst.
Bedankt voor alle mooie aanbiedingen en de goede communicatie!
Tot de 28e :D

De webshop is gesloten!

Voor de kerst ontvang je van ons een afhaalbewijs bestaande uit alle bestellingen die je het afgelopen jaar bij ons geplaatst hebt.

We willen graag iedereen bedanken voor alle leuke reacties, berichtjes en bestellingen! Alvast fijne feestdagen en tot de 28e!

Groeten, Tobias & Robin

Toch nog een kleine bestelling gedaan op het laatste moment gisteren. De single shots van Funke kon ik toch niet aan me voorbij laten gaan dit laatste jaar. Erg jammer dat ik misgegrepen heb bij de Crackerstern fontänen, toch te lang gewacht :sad:

Bedankt voor de mooie aanbiedingen en tot de 20e!!

De webshop is gesloten!

Voor de kerst ontvang je van ons een afhaalbewijs bestaande uit alle bestellingen die je het afgelopen jaar bij ons geplaatst hebt.

We willen graag iedereen bedanken voor alle leuke reacties, berichtjes en bestellingen! Alvast fijne feestdagen en tot de 28e!

Groeten, Tobias & Robin

Jullie ook bedankt!

Robin,
Is het misschien mogelijk om de volgende keer als er een erg gewild product is met enorme schaarste levering.de freaks (besteld op freakssite bv) die als eersten hebben besteld het ook krijgen ipv wie als 1e voor de deur staat?
Was vandaag enorm teleurgesteld dat ik de funke fonteinen niet had gekregen
Wel tevreden over hoe het is opgelost, dikke complimenten ervoor en dat je mij te woord stond erover :thumbup:

Robin,
Is het misschien mogelijk om de volgende keer als er een erg gewild product is met enorme schaarste levering.de freaks (besteld op freakssite bv) die als eersten hebben besteld het ook krijgen ipv wie als 1e voor de deur staat?
Was vandaag enorm teleurgesteld dat ik de funke fonteinen niet had gekregen
Wel tevreden over hoe het is opgelost, dikke complimenten ervoor en dat je mij te woord stond erover :thumbup:

Ben aan de ene kant blij dat jij ze ook niet gehad heb, want ik was bij intratuin in cruquius en daar waren mijn 7 pakjes er ook niet.

Ben aan de ene kant blij dat jij ze ook niet gehad heb, want ik was bij intratuin in cruquius en daar waren mijn 7 pakjes er ook niet.

Qruquius heeft ook geen freakshop of belang in de freaks. ik woon 2km ervan daan en ik bestel het gewoon bij pijnacker omdat ze het beter regelt.
Er is een groot verschil tussen die 2 locaties. Bij pijnacker veel medewerkers aanwezig die met alle liefde de stappej met je doorlopen voor tevredenheid.Ik heb alles gekregen behalve de funke fonteinen, heb er uiteindelijk wel vrede mee door hoe ik geholpen ben en is overmacht wat ik wel begrijp met levering

Wil niet te veel off topic gaan maar bij de cruquius hebben ze inderdaad niets met freaks, alleen maar slechte ervaringen daar.

Wil niet te veel off topic gaan maar bij de cruquius hebben ze inderdaad niets met freaks, alleen maar slechte ervaringen daar.

Ook off topic maar hetzelfde hier.
Werd een x voor een dief uitgemaakt omdat ik had aangegeven dat ik bepaalde producten miste en de leidinggevende reageerde met dat ik het in mijn auto had verstopt etc. Middenin de drukte, vernederend ervaring
Na het aangeven om de camerabeelden te bekijken wist ik mijzelf gelijk te stellen en alsnog de producten mee te krijgen.
Rare boel daar

kan een heel verhaal hier vertellen maar laat ik dat maar niet doen, voor mij de slechtste vuuurwerkzaak waar ik ooit geweest ben, samen met haokan in 2016 dan :wink:

Inderdaad prima georganiseerd, vriendelijk personeel.
Waar ik wel een klein beetje van baal waar ik zojuist achter kwam is dat de mega willows welke ik heb ontvangen op zijn kop zat in de om-doos. (Stalen case was al verwijderd). Hij heeft dus 100km op zijn kop in de auto liggen trillen.
Hopen dat het geen effect heeft op zijn werking. (Zal het filmen, tenslotte DE box van de avond)

Inderdaad prima georganiseerd, vriendelijk personeel.
Waar ik wel een klein beetje van baal waar ik zojuist achter kwam is dat de mega willows welke ik heb ontvangen op zijn kop zat in de om-doos. (Stalen case was al verwijderd). Hij heeft dus 100km op zijn kop in de auto liggen trillen.
Hopen dat het geen effect heeft op zijn werking. (Zal het filmen, tenslotte DE box van de avond)

Bij mij zat de Evo Bomber op zijn kop in de buitendoos. Slordig, maar geen probleem. Gewoon even folie van de bovenkant van de cakes afhalen en checken of alles nog goed zit.

Verder vriendelijk personeel, alle bestelde artikelen ontvangen, geen beschadigde artikelen, fijn dat er warme koffie klaarstond!

Bedankt team Vuurwerkbunker!

Heel apart, bij mij zat de acantengo op ze kop in de doos.
De rest was wel goed ingepakt.alleen de 2 serenity zaten nog kooien om.
Verder bedankt voor de snelle uitlevering en de koffie.

Gisterochtend hier me bestelling afgehaald en werd vrij snel geholpen, toen ik me bestelling mee kreeg werd ik geholpen met controleren van de bestelling en alles was in orde ik kreeg gelukkig wel alles geleverd van bijvoorbeeld funke en luypaers daar was ik wel blij om, maar natuurlijk vervelend voor de mensen die ook hadden besteld en sommige artikelen niet geleverd hadden gekregen.

Voor de rest hebben tobias en robin het goed voor elkaar en dat het niet altijd lekker gaat dat is normaal, ik kan geen enkele vuurwerkwinkel opnoemen waarbij het wel 100% in orde is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan