Artikelen die niet binnen komen of zijn afgekeurd in 2019!

Uhm nee hoor. Die waar jij hebt besteld heeft Duitse producten ingekocht. Heeft dus niets met NL te maken.
Supernaut etc. is sowieso niet in Nederland te koop? Belgie en Duitsland hebben dezelfde producten? Lijkt me niet dat ze speciaal iets voor de belgische markt maken?

Edit: Lees nu dat hij bij vuurwerkduitsland.com al niet binnenkomt.

Helaas hebben wij van Vuurwerktotaal te horen gekregen dat de DumBum Banger om veiligheidsredenen niet op de markt zal worden gebracht en daarom niet zal worden uitgeleverd.

Vuurwerktotaal heeft aangegeven dat ze volgende week met ene oplossing zullen komen voor mensen die dit artikel al besteld hebben. Heb jij dit artikel via Huisman Vuurwerk besteld dan nemen we in de loop van volgende week contact met je op.

Een aantal x afkeur uit omliggende landen...

Lesli
spyder rockets

Zena
green wall
Mjolnir 2.0

Weco
ghost scream rockets
night hawk
party-fices

Weet iemand waarom de big cracker Balla er niet zijn want er staat, verbod volgens vuurwerkbesluit maar ze zijn toch nog helemaal niet verboden?

Weet iemand waarom de big cracker Balla er niet zijn want er staat, verbod volgens vuurwerkbesluit maar ze zijn toch nog helemaal niet verboden?

Ik snap het ook niet, heb zelf juist van deze ingeslagen en geen andere soortgelijke product.
Ik ga morgen proberen contact te leggen met de verkooppunt of ze restvoorraad hebben en anderd aankoopbedrag terug vragen en ergens vervangend product bestellen.

Ik snap het ook niet, heb zelf juist van deze ingeslagen en geen andere soortgelijke product.
Ik ga morgen proberen contact te leggen met de verkooppunt of ze restvoorraad hebben en anderd aankoopbedrag terug vragen en ergens vervangend product bestellen.

ook de rest vooraad moet terug naar de importeur.

Waarom alle grote Knetterballen verboden zijn onder F2 zal ik even uitleggen. In het vuurwerkbesluit van Nederland staan onder F2 namelijk geen Crackling ballen, enkel onder F1. Bij alle importeur die deze ballen hebben onder F2 mogen deze per direct niet meer aanbieden sq verkopen. De wet in Nederland kent dus onder F2 geen knetterballen, hoe krom het is. Dit jaar zou China Red ook deze ballen verkopen, die kunnen dus ook retour china.

Waarom alle grote Knetterballen verboden zijn onder F2 zal ik even uitleggen. In het vuurwerkbesluit van Nederland staan onder F2 namelijk geen Crackling ballen, enkel onder F1. Bij alle importeur die deze ballen hebben onder F2 mogen deze per direct niet meer aanbieden sq verkopen. De wet in Nederland kent dus onder F2 geen knetterballen, hoe krom het is. Dit jaar zou China Red ook deze ballen verkopen, die kunnen dus ook retour china.

heel erg bedankt voor de uitleg. het is nu duidelijk wat er aan de hand is.

mijn mening: wauwwwwww wat is er hier aan de hand. ik heb ze nooit in mijn handen gehad, besluit ik het dit jaar te bestellen worden ze verboden. om te huilen dit

Back
Bovenaan