Artikelen die niet binnen komen of zijn afgekeurd in 2019!

Het zou mij ook niet verbazen als dat de echte reden is voor afkeur :P en niet zozeer dat het aan de kwaliteit lag.

Ik kreeg zopas de eerste folder van dit jaar binnen. Het betrof de folder van vuurwerktoppers met pontificaal deze foute Cobrazooi op de voorkant. Goed dat ze er toch niet komen.

Ze zijn afgekeurd omdat de beide zijden meer dan 8 meter (de norm) verplaatsten.
Geen snippers dus, maar twee proppen.

Buskruit troep dus, zoals vaker met de grotere black powder knallers. De stukken vliegen je om de oren. Nee doe mij dan maar gewoon flash knallers.

Net te horen gekregen van lokale zena verkooppunt dat de zena ball rockets dit jaar niet geleverd zullen worden.(er is nog wel rest voorraad van vorig jaar)

Lokale dealer biedt als vervanging broekhoff crown shells aan.:thumbup:

Net te horen gekregen van lokale zena verkooppunt dat de zena ball rockets dit jaar niet geleverd zullen worden.(er is nog wel rest voorraad van vorig jaar)

Lokale dealer biedt als vervanging broekhoff crown shells aan.:thumbup:

Dit was voor de zomer al bekend. Het is namelijk niet dat die niet geleverd worden, die zijn uit het assortiment. Wij hebben een aantal dozen restvoorraad opgekocht van Zena/Lesli!!

Omfg gingen ze het ook nog zo adverteren?! :thumbsdown: niet eens een Color Moon meer van Caff voor mij dit jaar, en komende jaren ook geen Showtime of wat dan ook. Wat een marktverneukende geldgraaiers zeg, gadverdamme.

Omfg gingen ze het ook nog zo adverteren?! :thumbsdown: niet eens een Color Moon meer van Caff voor mij dit jaar, en komende jaren ook geen Showtime of wat dan ook. Wat een marktverneukende geldgraaiers zeg, gadverdamme.

Ja vandaag in de bus gehad. KANSLOOS

Vorig jaar niet mee gekregen bij Busscher (Zena single shots) toen als vervanger de Red Dawn (waardeloos ding). Ga de gok niet nog een keer wagen!

Back
Bovenaan