Collectiefoto's 2018 - 2019

Door m'n doorlont stress heb ik nooit de tijd om een collectie foto te maken. Maar als ik de collecties hier zie dan val ik sowieso in het niets haha.

Echt een prachtig topic blijft dit om door het jaar heen weer eens alle pagina's door te kijken.

Inderdaad MasterBsc, dit blijft een heerlijk topic. Van het weekend maar weer eens rustig doorkijken met een kerstmuziekje op de achtergrond, heerlijk!

Doe is verkopen ��. Nee serieus, hier begon het toch wel serieuze vormen voor mij te krijgen met vuurwerk...

Jaa inderdaad, geldt voor mij ook! Was helemaal fan van de Magic Moments, maar ook deze cakes kwamen inderdaad in deze lijn voor! Super leuk om te zien dat iemand ze nog heeft!

Op het moment dat mijn budget de moments toeliet was hij foetsie. Alleen gezien op film nooit zelf gehad helaas

Afgelopen jaar voor het eerst alleen gevierd. Ik wil toch vermelden dat meer niet altijd beter is. Vorig jaar helemaal geen leuk oudjaar gehad omdat alles op moest en alles ging zeer gehaast. Aankomend jaar toch maar een heel stuk minder halen...

Eigen foto’s heb ik helaas niet meer.. kreeg deze van me zwager van de week. Hier staan zo’n 100 losse cakes nog niet op.

4F43BE40-0A47-4BA0-9EF4-B79C4C732030.jpg

Laatst bewerkt:
Net even heerlijk dit topic opnieuw bekeken, over 4 weken is het weer genieten met de nieuwe foto’s !

Back
Bovenaan