Een vuurpijl explodeerde in Ruuds gezicht, het werd hem fataal

Ongelooflijk om te lezen hoe iedereen hierop reageert, als door wespen gestoken omdat het om een shell gaat ipv een vuurpijl.

Ik denk dat het er meer om gaat, dat de media ( en eventueel nog derden ) niet de waarheid spreekt, of de waarheid niet weet en dus zo maar aanneemt dat legaal vuurwerk de oorzaak is van het overlijden. Zeker in deze tijd nu het vuurwerk zo onder de loep wordt genomen, zou het zeer reëel zijn om het bij de juiste feiten te houden.

Ongelooflijk om te lezen hoe iedereen hierop reageert

En het is niet iedereen die zo reageert. Zou billijk zijn als je niet iedereen over een kam scheert,ik dank u :angel:

Ongelooflijk om te lezen hoe iedereen hierop reageert, als door wespen gestoken omdat het om een shell gaat ipv een vuurpijl.
Onder het mom dat de "vuurpijl" in het kwade daglicht komt, ff serieus, willen jullie nou een rectificatie over de rug van een overleden persoon??
Dit verhaal kent alleen maar verliezers en nog gaan mensen lopen huilen werkelijk te walgelijk voor woorden, niemand van jullie is er bij geweest en heeft het gezien!!!
Vuurpijl, shell, een kikker met buskruit in z'n reet wat maakt het uit hou op met speculeren en toon een beetje respect.

Volgens mij staan er twee dingen geheel los van elkaar: de tragedie die zich heeft afgespeeld EN de wijze waarop de media daarover (ONJUIST) bericht. Ik zie geen causaal verband tussen beiden. Volgens mij is iedereen zich bewust van het dramatische voorval, maar ook velen walgen van de compleet verdraaide berichtgeving.

Volgens mij staan er twee dingen geheel los van elkaar: de tragedie die zich heeft afgespeeld EN de wijze waarop de media daarover (ONJUIST) bericht. Ik zie geen causaal verband tussen beiden. Volgens mij is iedereen zich bewust van het dramatische voorval, maar ook velen walgen van de compleet verdraaide berichtgeving.

Waarom moet er zo benadrukt worden dat het om een shell gaat, terwijl de genen die dat roepen er zelf niet eens bij waren.
Wie bepaalt nou wat juist is, wat boeit het in deze, het is gewoon een triest ongeval waarbij mensen heel veel verdriet hebben (gehad)

Waarom moet er zo benadrukt worden dat het om een shell gaat, terwijl de genen die dat roepen er zelf niet eens bij waren.
Wie bepaalt nou wat juist is, wat boeit het in deze, het is gewoon een triest ongeval waarbij mensen heel veel verdriet hebben (gehad)
Wat een naïef gelul. Je snapt zelf toch ook wel dat dit soort onjuiste berichtgeving het vuurwerkverbod steeds dichterbij brengt. Ik wil jou dan ook niet horen janken als we over een paar jaar geen vuurwerk meer mogen afsteken hier. Dit soort berichten uit de media hebben dit dan in de hand gewerkt. Wanneer zien mensen dat in?

Lees post 25 eens ;)

Wat een naïef gelul. Je snapt zelf toch ook wel dat dit soort onjuiste berichtgeving het vuurwerkverbod steeds dichterbij brengt. Ik wil jou dan ook niet horen janken als we over een paar jaar geen vuurwerk meer mogen afsteken hier. Dit soort berichten uit de media hebben dit dan in de hand gewerkt. Wanneer zien mensen dat in?

Naïef ben je als je denkt dat je die rollende sneeuwbal nog kunt stoppen.
Ga jij je maar lekker druk maken om ieder onjuist media bericht, wat denk je nou zelf man....

Ja dus? moet die familie nu alsnog aan de schandpaal?
Die jongen benadert jou via PM, en jij knalt het ff op het forum....
Welke schandpaal ? En jij wilt niet de feiten weten ? Pfff

En je zegt hier in deze topic dat we moeten ophouden met speculeren terwijl je in een ander topic over iemand die zijn hand is kwijtgeraakt dat het ook een ontploffende telefoon kon zijn :frusty:

Welke schandpaal ? En jij wilt niet de feiten weten ? Pfff

En je zegt hier in deze topic dat we moeten ophouden met speculeren terwijl je in een ander topic over iemand die zijn hand is kwijtgeraakt dat het ook een ontploffende telefoon kon zijn :frusty:

Ik bedoel daarmee dat sommige gelijk hun mening klaar hebben, dat jij dat gelijk letterlijk opvat kan ik niets aan doen.

wat maakt het uit hou op met speculeren en toon een beetje respect.

Valt niet op een andere manier op te vatten,
Het punt is dat anderen het wel belangrijk vinden vooral omdat RTL het gebruikt als antivuurwerk propaganda en niet om het slachtoffers te veroordelen.

En tja dit is een vuurwerk forum dus vind je het gek als mensen willen weten om wat voor vuurwerk het ging ?

Maargoed zijn jou zaken niet....

Valt niet op een andere manier op te vatten,
Het punt is dat anderen het wel belangrijk vinden vooral omdat RTL het gebruikt als antivuurwerk propaganda. Maargoed zijn jou zaken niet....

Je hebt gelijk, maar niet over de rug van een overleden persoon er zijn zat andere manieren om het propaganda probleem aan te kaarten, maar goed zo denk ik erover.

Je hebt gelijk, maar niet over de rug van een overleden persoon er zijn zat andere manieren om het propaganda probleem aan te kaarten, maar goed zo denk ik erover.
Feiten benoemen correleer ik niet als "over de rug van overleden personen gaan".

Back
Bovenaan