[Freakactie 2019] Megavuurwerkfreaks 2019

Status
Niet open voor verdere reacties.
Eerste slag geslagen:

Trackmania Box
Double Backfire compound
Super Syndrome Box
Kiloknaller
Happy Thunder Q (4x)
Rapid Rampage (6x)
Sirens Salvo (2x)

Verder heb ik al een aardige whislist klaar staan.

@Gerrit: zoals je weet zou ik enorm graag nog de EVO insanes bij je afnemen als je ergens nog wat tegenkomt.
En heb je toevallig nog een Golden Thunder van EVO ergens?
En er zijn nog andere type kiloknallers (3 verschillende sets dacht ik). Als je die andere 2 ook kan bemachtigen dan hou ik me ook aanbevolen!
Verder geen transbombers?

Bedankt alvast en tot de 28e in ieder geval!

Hiephoi, nog 3 x Sky Alert 3 besteld bij Gerrit. Super bedankt voor de goede service weer! Voor de belangstellenden: er staan nog 7 op de site.

Tof om te zien hoe iedereen bezig is om te ontdekken uit welk jaar iets komt, dat zegt mij nog niets op dit moment en heb geen referentie kaders. Hoop dat in de toekomst toch wat beter te begrijpen en te kunnen ervaren.

Dit jaar bestel ik alles bij Gerrit omdat ik er een zeer goed gevoel bij heb en graag honkvast ben als ik eenmaal ergens besluit zaken te gaan doen. Zelf zie ik dan ook een fijne relatie tegemoet bij Gerrit, eerste indruk is iig al een 9+ :applause:

Tof om te zien hoe iedereen bezig is om te ontdekken uit welk jaar iets komt, dat zegt mij nog niets op dit moment en heb geen referentie kaders. Hoop dat in de toekomst toch wat beter te begrijpen en te kunnen ervaren.

Dit jaar bestel ik alles bij Gerrit omdat ik er een zeer goed gevoel bij heb en graag honkvast ben als ik eenmaal ergens besluit zaken te gaan doen. Zelf zie ik dan ook een fijne relatie tegemoet bij Gerrit, eerste indruk is iig al een 9+ :applause:

In het geval van de Crashbox; die was nieuw in 2016 en toen een top bak, de 2017 batch had geen spinners, productiefoutje en de 2018 versie heeft wel weer spinners. Dus wie hier bekend mee is wil geen 2017 batch. Maar zo zijn er wel meer producten die veranderen, Event Flash of the Gods heeft bijv. 2 cakes minder in 2018 gekregen.

Hiephoi, nog 3 x Sky Alert 3 besteld bij Gerrit. Super bedankt voor de goede service weer! Voor de belangstellenden: er staan nog 7 op de site.

Zocht me al suf naar dit ding na positieve reacties. Thx voor de melding heb er 2 kunnen scoren en 1e bestelling ooit bij deze zaak.

In het geval van de Crashbox; die was nieuw in 2016 en toen een top bak, de 2017 batch had geen spinners, productiefoutje en de 2018 versie heeft wel weer spinners. Dus wie hier bekend mee is wil geen 2017 batch. Maar zo zijn er wel meer producten die veranderen, Event Flash of the Gods heeft bijv. 2 cakes minder in 2018 gekregen.

Gvd, dan mag ik wel goed opletten omdat ik mijn shows opbouw op basis van de video's die ik zie! Zo viel het mij afgelopen O&N op dat bepaalde cakes die ik had anders over kwamen dan dat ik dacht te hebben het jaar daarvoor. Super bedankt voor de tip, dan weet ik nu ook echt waar ik op moet letten, aangezien ik echt naar specifieke dingen kijk en niet in massa afsteken werk voor mijn shows!

Alleen de LTD versie uit 2017 heeft geen spinners, rest wel!

Hallo,

De triple thunderking onder Katan geplaatst en de Cubic thunder onder Rubro.
En bij mania de double backfire en de Palm project.

Gerrit

Laatst bewerkt:
Dat voorlopig niet vrees ik, in elk geval niet uit voorraad.
Transbomber was totaal uitverkocht tijdens de verkoop dagen.

jammer.. weet je toevallig ook wanneer de nieuwe ''bestellijsten'' van evo etc. bij de dealers komen zodat ze weer nieuwe producten kunnen bestellen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan