[2019] Dealers in NL gezocht voor Funke en Luypaers

Voorlopig nog niks over bekend. Ik vermoed dat de funke dealers ook wel Luypaers gaan verkopen. Maar zeker weten doen we pas als alles online is.

Zoals al een aantal keren in dit topic vermeld zal Luypaers volgens Lesli alleen bij ZENA-Dealers te koop zijn. De suggestie dat dit ook bij Funke-dealers verkocht gaat worden klopt niet, alleen als een Funke-Dealer toevallig ook ZENA-Dealer is. Maar daar zijn er maar een paar van.

Waar kan ik een dealer vinden in de buurt van wageningen? Iemand enig idee?

Wij zijn zo'n Dealer Mlap, wij hebben zowel Funke als ZENA. Klein half uurtje rijden vanuit Wageningen naar Huissen. :wink:

Luypaers komt beter uit de verf dan de Funke producten vind ik persoonlijk.
nrs 1 en 2 uit beide sets lijken verdacht veel op elkaar moet ik zeggen.
van luypaers vind ik nr 3 beter, van funke nr 4
31e gaan we het zien (als ik nog ergens die luypaers te pakken krijg en het ook allemaal uitgeleverd wordt)

Misschien al gemeld, maar ik zie nu ook op de site van Haokan staan.
Quote:
Funke, binnenkort hier leverbaar.

Misschien al gemeld, maar ik zie nu ook op de site van Haokan staan.
Quote:
Funke, binnenkort hier leverbaar.

Damn... Dit had ik toch graag wat eerder geweten, want dat scheelt me een rit van 130 km (overigens niks ten nadele van de winkel waar ik het nu besteld heb want ik ben blij dat ik het daar heb kunnen bestellen).

Heerlijk ook dat die 20gr pijlen nu ook in NL te verkrijgen zijn. Dit waren voor mij echt een van de verassingen/toppers van vorig jaar.

Ik hoop dat iedereen hier de kans krijgt om van deze pijltjes te gaan genieten! :yes:

Back
Bovenaan