Zena Megastore Maaseik

Je hebt genoeg redenen om naar Belgie/Baarle te gaan.

- Sfeer ( Baarle )
- Vuurpijlen boven de 40 gram
- Flash matten
- Knallers tot 2 gram flash ( voor mij persoonlijk niet )
- Piromax Titanium Salute
- Funke DE
- Surex

En zo kan je nog wel doorgaan. Maar voor de prijzen absoluut niet. En ja, dat is een belangrijk aspect. Zo belangrijk dat mensen dus twijfelen of het de moeite is tegenover al die bovengenoemde voordelen. Voor mij persoonlijk nog genoeg voordelen om wel te gaan! Vooral omdat 't Engeltje in Baarle de beste patat stoofvlees uit het land heeft :D ( grote tip, neem Belgische Mayonaise er bij ).

Dat het Engeltje top is wist ik, maar over de stoofvlees had ik nog niks gehoord. Die ga ik zeker even testen binnenkort als ik Baarle weer onveilig ga maken!

Dat het Engeltje top is wist ik, maar over de stoofvlees had ik nog niks gehoord. Die ga ik zeker even testen binnenkort als ik Baarle weer onveilig ga maken!

Je hebt al die jaren niet geleefd... hij is echt gruwelijk ( ik ben een kenner :D ). Zelfgemaakte Belgische frieten met zelfgemaakte Belgische stoofvlees. Neem een grote portie en de Belgische Mayonaise is een must. Ik rij regelmatig naar Baarle op een brakke zondag om daar een patatje stoofvlees te halen zonder dat ik vuurwerk koop ( geen grap ). Aah k*tzooi, ff de openingstijden nu snel kijken.. :bonk:

dit is meet voor topic(irritatie momentjes)maar slaat op hierboven.baarle te ver om Langs te wippen te dichtbij om nooit naar toe te gaan pfffffff:bye:

Leuk feitje, de Thrud, Helheim en Alvis cakes zijn geïmporteerd via Kometa. Bron: kartonnen die ik zag liggen bij een recent bezoek aan Zena.

Dit is geen geheim, kijk maar eens op veel nieuwe producten van Zena, ook boxen. Deze komen alle uit de fabriek van Kometa.

In Maaseik staat zelfs een hele hoek vol met Kometa producten.

Leuk feitje, de Thrud, Helheim en Alvis cakes zijn geïmporteerd via Kometa. Bron: kartonnen die ik zag liggen bij een recent bezoek aan Zena.

Meestal rond 18:00 maar is het niet elk jaar 1 + 1 actie en week later met sinterklaas een 50% korting actie.

Wel jammer, de acties worden elk jaar duidelijk minder. Paar jaar terug had je continu die 1+1 acties of 50% korting bij het inleveren van een herstblad of snor of wat dan ook. En nu is het de vraag of het uberhaupt zelfs 1 keer komt in een jaar.

ik kan me ook nog herinneren dat je een zwarte kat moest uitprinten voor korting.. Dit was altijd tijdens halloween dacht ik.

das nou jammer, geen funke :P

alleen luypaers maakt het wat aantrekkelijk maar om daarvoor 350km te reizen. even nachtje erover slapen

edit: ik zie de maltese tiger niet op de zena website, was die een uitloop product?

Back
Bovenaan