Petitie: Vuurwerk in Apeldoorn

Aan jou inzet heeft het niet gelegen zeg, knap hoeveel tijd en energie je hierin hebt gestoken.

De petitie maakt grotere indruk dan wij dachten. Als zelfs de PvdD er mee komt.

Daarom Hebben Rick en ik besloten nog 1x zoveel mogelijk mensen de petitie te laten tekenen. We hebben alle vuurwerkwinkels in Apeldoorn aangeschreven om onze (nog te maken) posters over de petitie duidelijk in het zicht en showrooms te laten hangen!

De petitie maakt grotere indruk dan wij dachten. Als zelfs de PvdD er mee komt.

Daarom Hebben Rick en ik besloten nog 1x zoveel mogelijk mensen de petitie te laten tekenen. We hebben alle vuurwerkwinkels in Apeldoorn aangeschreven om onze (nog te maken) posters over de petitie duidelijk in het zicht en showrooms te laten hangen!
goed bezig, ik zie dat alleen Robin Hood er wat op uit heeft gedaan, waar blijft de rest:
Intratuin
Meijerink
KleinBussink
Vuurwerkgigant
Tuinwereld
EdRaket
VuurwerkXXL Voorst
Omliggende dorpen Lieren, Beekbergen en Beemte

Ja geen idee!

Omdat het bij de gewone consument pas in december gaat kriebelen, lijkt het ons een goed plan om de gewone consument te informeren via goed en duidelijk zichtbare posters, in de winkels! Geen idee of het wat gaat helpen maar denk dat je zo, de meeste mensen bereikt

Ja geen idee!

Omdat het bij de gewone consument pas in december gaat kriebelen, lijkt het ons een goed plan om de gewone consument te informeren via goed en duidelijk zichtbare posters, in de winkels! Geen idee of het wat gaat helpen maar denk dat je zo, de meeste mensen bereikt

Doen die bedrijven dan niet aan Facebook, Instagram etc.? Een bericht/oproep/verwijzing plaatsen is toch een fluitje van een cent?

Die vuurwerkwinkels schenken bijna geen aandacht aan het verbod, delen ook geen informatie erover.
Ja en waarom? dat kunnen de winkels uitleggen en niet wij

Zijn die vuurwerkwinkels aangesloten bij Vuurwerkcheck? Zo ja: misschien moeten ze even gewezen worden op het feit dat ook Vuurwerkcheck naar de blije zones verwijst?

Laat ik hier maar me zorgen uiten!

Rick en ik, hebben alle vuurwerkwinkels benaderd in Apeldoorn om nog 1x vlammen voor de petitie Vuurwerk in Apeldoorn moet mogelijk blijven.

Wij hebben gevraagd of we een poster en\of flyers in de winkels mogen leggen om meer mensen de petitie te laten tekenen! (Dit bekostigen wij zelf)

Wij hebben wel geteld 3 toezegging gehad en 1 die er nog over moet nadenken!

Als ik kijk wat vuurwerkwinkels doen om het verbod tegen te gaan, vind ik het veelste weinig. Merendeel heeft niet eens wat op sociale media gezet om zo een front te kunnen vormen!

Het lijkt erop dat vuurwerkfreaks zich meer inzetten dan de winkels (sommige winkels daargelaten natuurlijk)

Laat ik hier maar me zorgen uiten!

Rick en ik, hebben alle vuurwerkwinkels benaderd in Apeldoorn om nog 1x vlammen voor de petitie Vuurwerk in Apeldoorn moet mogelijk blijven.

Wij hebben gevraagd of we een poster en\of flyers in de winkels mogen leggen om meer mensen de petitie te laten tekenen! (Dit bekostigen wij zelf)

Wij hebben wel geteld 3 toezegging gehad en 1 die er nog over moet nadenken!

Als ik kijk wat vuurwerkwinkels doen om het verbod tegen te gaan, vind ik het veelste weinig. Merendeel heeft niet eens wat op sociale media gezet om zo een front te kunnen vormen!

Het lijkt erop dat vuurwerkfreaks zich meer inzetten dan de winkels (sommige winkels daargelaten natuurlijk)

Best bizar toch, hoe makkelijk laat je je naar de slachtbank brengen.
Je zou zeggen dat iemand voor zijn winkel en handel inzet, en dit niet laat gebeuren....
Lijkt wel of ze het allemaal wel best vinden, doe je een beste investering 8n bunkers en sprinklers waar je zeker een jaar of 5 voor nodig hebt om dit eruit te krijgen. Laat je dit toch niet gebeuren?

Ik heb links en rechts gemerkt dat er winkeliers zijn die geen stelling durven te nemen, omdat ze bang zijn klanten kwijt te raken in de rest van het jaar (tuincentra, fietsenwinkels). Laffe schijtbakken zijn het, hypocriete profiteurs. Dat soort bedrijven gun ik een omzetdaling van 100 procent.

Naming and shaming, een zwarte lijst. Zou dat helpen wellicht?

Ik heb links en rechts gemerkt dat er winkeliers zijn die geen stelling durven te nemen, omdat ze bang zijn klanten kwijt te raken in de rest van het jaar (tuincentra, fietsenwinkels). Laffe schijtbakken zijn het, hypocriete profiteurs. Dat soort bedrijven gun ik een omzetdaling van 100 procent.

Dan moet je ook gewoon als tuincentra, etc. geen vuurwerk verkopen...

Ik ben het met je eens, maar toch even de advocaat van de duivel...

In het geval van een tuincentrum: als vuurwerkverkoop voor jou als onderneming bijzaak is en het verlies met betrekking tot de hoofdzaak is mogelijk groter (kan ik niet beoordelen) dan de winst van de bijzaak, dan vind ik het vanuit ondernemerschap (!) niet eens zo'n gekke gedachte.

Stel ik neem als tuincentrum stelling tegen een vuurwerkverbod en die uitgesproken mening kost mij de rest van het jaar meer aan omzet dan dat ik verdien met de verkoop van vuurwerk... Er zijn absoluut winkeliers die een passie voor vuurwerk hebben, gelukkig maar. Maar het gros gaat het helaas puur om de knikkers, die er te verdienen vallen. De imvalshoek is dus vaak anders in vergelijking met de freaks hier op te forum.

En ja, dan is het nog steeds hypocriet en zielig dat men zich daardoor laat sturen.

Die vuurwerkwinkels schenken bijna geen aandacht aan het verbod, delen ook geen informatie erover.
Ja en waarom? dat kunnen de winkels uitleggen en niet wij

ik denk dat het komt om dat vuurwerk verkopen ook niet leuk meer is.
Alle regels waar wij ons aan moeten houden, kleine marges,grote concurrentie.
eigelijk worden we gewoon als crimineel gezien en behandeld.
Als ik alles van te voren had geweten had ik er nooit aan begonnen.
maar we hebben nou eenmaal een hele grote investering gedaan dus moeten we door(zo lang het nog mag)
Ook al doen wij er alles aan om het verbod er niet te laten komen, snap ik de fietsenwinkel op de hoek die geen zin heeft om hiet zijn energie in te steken.
En ook het gevoel dat er hier in Nederland en helemaal in Apeldoorn toch niet na je word geluisterd maakt je af en toe moedeloos.
Ik steun dan ook iedere actie van jullie allemaal.

ik denk dat het komt om dat vuurwerk verkopen ook niet leuk meer is.
Alle regels waar wij ons aan moeten houden, kleine marges,grote concurrentie.
eigelijk worden we gewoon als crimineel gezien en behandeld.
Als ik alles van te voren had geweten had ik er nooit aan begonnen.
maar we hebben nou eenmaal een hele grote investering gedaan dus moeten we door(zo lang het nog mag)
Ook al doen wij er alles aan om het verbod er niet te laten komen, snap ik de fietsenwinkel op de hoek die geen zin heeft om hiet zijn energie in te steken.
En ook het gevoel dat er hier in Nederland en helemaal in Apeldoorn toch niet na je word geluisterd maakt je af en toe moedeloos.
Ik steun dan ook iedere actie van jullie allemaal.

Het maakt me blij dat een winkelier zegt waar het echt op staat.
Nagels met koppen.

Zowel de verkopers als afstekers worden aanzien als criminelen.
En de politiek, in hun ivoren toren, luisteren naar niemand.

Stem allemaal PVV aub.

Het maakt me blij dat een winkelier zegt waar het echt op staat.
Nagels met koppen.

Zowel de verkopers als afstekers worden aanzien als criminelen.
En de politiek, in hun ivoren toren, luisteren naar niemand.

Stem allemaal PVV aub.

Waarom PVV ?

Back
Bovenaan