Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Hallo!!
Ik zie op de site bij de Big19 staan dat deze 1" is. Mag hopen dat dat een foutje is en gewoon net zoals andere jaren 1.2" is?
Bekijk bijlage 48885
Heeft te maken met dat Haulerwijk als basis hoort te dienen en de andere winkels van daaruit bijgewerkt worden. Dit systeem werkt nog altijd niet goed, ik zal het handmatig aan gaan passen.
Gr Sven
Vindt het jammer dat het assortiment zo verschillend is in de filialen.in bv vierhuizen de champions edition transbomber besteldt omdat ik die niet in haulerwijk kon bestellen(daar al mijn andere bestellingen gedaan)maar voor de rest is het assortiment daar maar karig vind ik.
Een assortiment van een 50 tons winkel in een 10 tons bunker proppen lukt niet haha![]()
Ben benieuwd naar de freak avond. Mogen we de bunkers ook bewonderen? Hoop op mooie freak deals!
Welk batch/jaartal van de winternight staat in Groningen op voorraad?
2017 was het goede jaar?Heb mij laten vertellen versie 2018
Hier ben ik ook wel benieuwd naar, voordat 1 december de prijzen stijgen.Hebben jullie nog wilde plannen qua acties voordat de freakprijzen gaan stijgen? (Behalve de freakavond natuurlijk)![]()
Wellicht eindelijk nieuws over de Sonnet 9? Nieuwe weekactie van heavy legend?
Dat heb ik juist gedaan en tot op heden heb ik daar geen antwoord op..De sonnet 9 komt niet bij haulerwijk, las een paar weken geleden dat ze wel per karton kunnen aanbieden?
Het zijn gewoon dezelfde cakes, dus geen zorgen. Het systeem accepteert allen hele getallen en rond ze kennelijk af. Ik zal het weghalen.Hallo!!
Ik zie op de site bij de Big19 staan dat deze 1" is. Mag hopen dat dat een foutje is en gewoon net zoals andere jaren 1.2" is?
Bekijk bijlage 48885