[Freakactie 2019] Vuurwerk Outlet Haulerwijk 2019

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik hoop echt dat er weer knallers van aanbiedingen komen de freakavond tevens blackfriday. Die van vorige jaar kan ik me nog goed herinneren. met de snowstorm voor 6tientje,s en de spinnerz to colorz voor 69

Vindt het jammer dat het assortiment zo verschillend is in de filialen.in bv vierhuizen de champions edition transbomber besteldt omdat ik die niet in haulerwijk kon bestellen(daar al mijn andere bestellingen gedaan)maar voor de rest is het assortiment daar maar karig vind ik.
Heeft te maken met dat Haulerwijk als basis hoort te dienen en de andere winkels van daaruit bijgewerkt worden. Dit systeem werkt nog altijd niet goed, ik zal het handmatig aan gaan passen.

Gr Sven

Vindt het jammer dat het assortiment zo verschillend is in de filialen.in bv vierhuizen de champions edition transbomber besteldt omdat ik die niet in haulerwijk kon bestellen(daar al mijn andere bestellingen gedaan)maar voor de rest is het assortiment daar maar karig vind ik.

Een assortiment van een 50 tons winkel in een 10 tons bunker proppen lukt niet haha:)

Zeker weten dat het meterpakket dit jaar cat.2 is en niet cat.1 zoals vorig jaar? Van welke importeur komt 'ie, mss zelfs gram inhoud bekend? thanks :wink:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan