[Show] Vuurwerkstore Holten - Holten - 14-12-2019

Dat is dus het resultaat wanneer je een liefhebber een show laat ontwerpen! Goed bezig Stefan, dat gaat weer een hele mooie show worden!

Ik heb helaas een etentje die avond, ivm de lange reistijd ga ik het niet halen. Jammer! Maar zou het een ieder aanraden om heen te gaan! Vorig jaar was dit al belachelijk goed voor NL'se begrippen.

Zo, wat een prachtig spul staat daar tussen zeg! Aangezien ik de 28e van december ook die kant op moet, is de kans groot dat ik de 14e vast ga proefrijden. Hier moet ik bij zijn!

Gaaf, zal proberen aanwezig te zijn. Maar wat is eigenlijk het doel van deze show, aangezien de meeste shows in december demo’s zijn om producten aan de man te brengen?

Gaaf, zal proberen aanwezig te zijn. Maar wat is eigenlijk het doel van deze show, aangezien de meeste shows in december demo’s zijn om producten aan de man te brengen?

Als je dit moet vragen hoor je hier niet thuis volgens mij. Wat het doel is? LATEN ZIEN HOE MOOI VUURWERK KAN ZIJN!!!!

Als ik het zo zie moet dit fantastisch worden! Kijken of ik hier aanwezig kan zijn vanuit zuid Limburg

Mooie producten hoor!
Dat gaat zeker een top show worden zo te zien.
Helaas zelf die dag zelf helpen bij een andere show dus niet aanwezig.
Was wel mooi in de buurt geweest om even met de vrouw en kinderen heen te gaan.

Zo dan, dat ziet er alvast heel goed uit zeg. Aan kwaliteit en inzet geen gebrek hier. Geweldig om te zien.

Nog 2 weken! Ben jij er bij?

Dit jaar geen product demonstratie maar ALLEEN een vuurwerkshow met professioneel vuurwerk. We pakken flink uit en we hopen op mooi weer! De locatie is ook net even anders dan voorgaande jaren. Het beste kun je gaan staan aan de Aaltinksweg op de groene grasstrook nabij het water van 't Vletgoor. Parkeerlocaties voor de auto wordt aangegeven met borden.

Graag tot zaterdag 14 december! De show start stipt 20.00 uur.

Nog 2 weken! Ben jij er bij?

Dit jaar geen product demonstratie maar ALLEEN een vuurwerkshow met professioneel vuurwerk. We pakken flink uit en we hopen op mooi weer! De locatie is ook net even anders dan voorgaande jaren. Het beste kun je gaan staan aan de Aaltinksweg op de groene grasstrook nabij het water van 't Vletgoor. Parkeerlocaties voor de auto wordt aangegeven met borden.

Graag tot zaterdag 14 december! De show start stipt 20.00 uur.

Ook weer n smile der bij tussen heerlijk 😘

Generale repetitie voor volgende week zaterdag! 26 scripts (thema's) werken softwarematig als een geoliede machine. Nu afwachten hoe dat er in de praktijk uitziet met bijna 1.300 kg vuurwerk!

Graag tot volgende week, 20.00 uur, Aaltinksweg te Holten.

2019-12-07 10.40.21.jpg

2019-12-07 15.47.54.jpg

2019-12-07 09.40.30.jpg

Een leuk stukje van de show is het 'salutespektakel'. 1,5 minuut lang knallen met o.a. deze geweldige single shot salutes van ABA Pyrotechnik. Maar ook 3" meerslagen salute cylinder shells van het merk Parente zitten in dit stukje show. Daarbij ook nog eens diverse fluitcakes dus dat wordt oren dicht en ogen wijd open a.s. zaterdag!

2019-12-10 16.58.22.jpg

2019-12-10 16.59.32.jpg

De tijd vliegt! Nog maar 2 nachtjes slapen en het is zo ver. We gaan een klein beetje vuurwerk afsteken in Holten!

Het laatste vuurwerk voor de show is gisteren binnengekomen en dat is gelijk een heftig stukje in de show! Denk je maar eens in wat je te zien, en vooral te horen krijgt als je deze cake afsteekt maar dan in totaal 40 STUKS in nog geen 25 seconde!

Graag tot zaterdag om stipt 20.00 uur aan de Aaltinksweg te Holten!

Veel plezier allemaal en veel succes van Stefan, aan de tijd en inzet ligt het niet, dat moet helemaal goed gaan komen.

Back
Bovenaan