Salute 36 [Uitloop]

Scav

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: KY3995
Artikelnaam: Salute 36
Bruto Gewicht: … gram
Netto kruitgewicht: … gram
Aantal schoten: 36 schoten
Effectomschrijving: Keigave knalcake voor een keigave knalprijs.
Max. tube diameter:
Tijdsduur: … sec.
Stijghoogte: … meter
Kartoneenheid: 18/1
Adviesprijs: € 19,95
Voorverkoopprijs: € 19,95

ky3995_-_salute_36_-rechts_resultaat.jpg

Wij danken China Red voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Simpel design, maar hopelijk enorme klappen.
Ben benieuwd wat deze gaat kosten, alleen jammer dat CR nooit in de freakacties gaat. Want dan is het niet mogelijk om deze in veelvoud aan te schaffen. Als je een groot budget hebt kan dat alsnog ofcourse. Maar bv de Delicious Thunder van Rubro is in de outlet 13-18 euro voor 2 stuks 36 shots.

Simpel design, maar hopelijk enorme klappen.
Ben benieuwd wat deze gaat kosten, alleen jammer dat CR nooit in de freakacties gaat. Want dan is het niet mogelijk om deze in veelvoud aan te schaffen. Als je een groot budget hebt kan dat alsnog ofcourse. Maar bv de Delicious Thunder van Rubro is in de outlet 13-18 euro voor 2 stuks 36 shots.

Die enorme klappen kan je in een Nederlandse cake wel vergeten :p

Die enorme klappen kan je in een Nederlandse cake wel vergeten :p

Voor Nederlandse begrippen dan, als je in de straat staat, tussen de huizen kun je ook nog best flinke knallen krijgen met nederlandse cakes. Maarja, als je je bedenkt dat veel 30mm cakes een hardere burst hebben dan 20mm knalcakes dan kun je inderdaad niet al te veel verwachten.

1 + 1 gratis begreep ik uit de video van pyro toro, ben benieuwd wat het verschil is met de Las Fallas van vorig jaar want die was ECHT goed :droolthum

Ik zoek nog een leuk knalblokje voor overdag of begin van de avond, dus deze ga ik zeker in mijn achterhoofd houden. Als de knallen prima zijn is een tientje voor 36 shots ook zeker niet gek (dat is de prijs die hier genoemd wordt en ook de prijs van de dichtstbijzijnde dealer.

Ben wel benieuwd naar dit blokje! Is ie al op een demo ergens geschoten?

Nee voor zover ik weet is deze nog niet geschoten. Weet ook niet of deze al binnen is. Het is dus echt wachten op de winkelierdemo's waar China Red geschoten gaat worden. Wellicht dat we hem bij de demo van ANO, de Rijswijkse Vuurwerkhal of de demo van Makkelie in actie gaan zien. Dit zijn de wat grotere/bekende demo's waar ook altijd China Red op de schietlijst staat.

Ben in ieder geval erg benieuwd, maar voor die €9,95 per cake is het, het proberen eigenlijk wel waard.

LAS Fallas gaat wat trager maar in mijn ogen wel mooier, ook voor 10tje te krijgen in de outlet bij sommige intratuins, gaat wel hard dus moet je snel zijn

Back
Bovenaan