happy4ever1968
VWC lid
Veel goedkoper ga je deze echt niet vinden! Laatste stuks! Pak dan ook gelijk wat andere FREAK artikelen meewww.vuurwerkoutletgelderland.nl
![]()
Dit is idd een scherpe prijs. Goedkoper ga je deze nergens vinden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Veel goedkoper ga je deze echt niet vinden! Laatste stuks! Pak dan ook gelijk wat andere FREAK artikelen meewww.vuurwerkoutletgelderland.nl
![]()
![]()
Nou...heron mag aantal mooie producten hebben maar ik betaal geen 1000 of 14.000 euro voor een kleine compoundbox
Kijk er maar tussen genoeg exemplaren zoals de powerboxen. Leuk 3 dozen maar meer als 30k lichter...doegWelke boxen mogen dat al niet zijn dan?![]()
Nou...heron mag aantal mooie producten hebben maar ik betaal geen 1000 of 14.000 euro voor een kleine compoundbox
Op zeer korte termijn gaan ook alle Rubro boxen toegevoegd worden aan ons assortiment.
Online only!
23 stuks om precies te zijn:
Gold Medals
Angry Red Hornet
Cubic Thunder
Primal Instrinkt
Ultimate Mythology Box
Crash Box 100's
Transbomber
Transbomber Champions Edition 288's
The Sensation 5000
Heavy Legend 1.5 Minute Spectacle Box
Event Flash Willow Power Box no. 1 - 100's
Event Palm Beach Power Box no. 2 - 100's
Event Best of Power Box no. 1 & no. 2 - 2x 100's
Event Omnium 132's
Event Thunder and Roses 120's
Event Gates of Detonation 276's
Event Box 4 Seasons 100's
Event Immortal Gold 100's
Event Flash of the God's 192's
Event Super-G 5000 232's
Event Shock Block 120's
Event Mine Shell Mayhem 284's
Event Sodom and Gomorrah 484's
Misschien vanavond al
Welke zie jij wel zitten?
www.vuurwerkoutletgelderland.nl
T is dat Gelderland niet om de hoek is voor mij anders had ik al wel een bestelling gedaan. Maar hier staan zeker leuke producten bij. Enkele heron boxen en zelfs nog zink pijlen...
Wat ik al zei, jammer dat t niet dichterbij is voor me![]()
Jeetje dat wist ik niet.. dan word t tijd dit eens aan te passenHelaas lijken de Zink pijlen al een paar jaar niet meer te koop te zijn in Nederland. (bij deze winkel staan ze volgens mij al een paar jaar op 'uitverkocht')