Games

Met een kd van 0.89 loop ik rond hahaha, maar ik vind het wel echt lache weer. En laat die oude maps maar komen als dat echt zo is, zou gaaf zijn!

Kill confirmed, weet niet of je betekent bent met deze speeltype? Als je dood gaat laat je een dogtag achter als je team hem pakt is je kill confirmed

Gisteren paar uur gespeeld na de launch.. Wat een enorm gave uitgebreide game. Denk dat ik hier flink wat uren ga insteken

Vond 60 piek ooit teveel geld voor deze, maar stond nu op bol.com voor 17:)

Bekijk bijlage 48647

Farcry 5 was 60, dit is een vervolg op 5 de game begon op 32 euro:p

Sorry ben naast een vuurwerkfreak ook een janfreak! Heb je 5 ook uitgespeeld?(einde Van 5 is hier namelijk op gebaseerd :p)

Tip voor mensen kijk op budetgaming.nl daar staan de meeste prijzen op vermeld

Vond 60 piek ooit teveel geld voor deze, maar stond nu op bol.com voor 17:)

Bekijk bijlage 48647

Klopt helemaal wat Mikosje zegt, als je deel 5 niet hebt gespeeld zal ik je aanraden om te wachten met New Dawn! Het is inderdaad een leuke spel met een aantal leuke easter eggs in. Dit spel was normaal bedoelt als een expension (DLC), voor Far Cry 5 maar uiteindelijk hadden ze besloten om het toch maar een apart spel van te gaan maken. (Boven de andere 3 DLC'S van Far Cry 5 natuurlijk.)

Tenminste dat is wat ik begrepen had!

Oh dacht dat die 60 euro was toendertijd:p maar vond het toen niet mijn geld waard zover ik me kan herinneren anders had ik hem toen wel gekocht, maar heb heb farcry 5 helemaal grijs gespeeld, geweldig spel was dat! Net als farcry 4 en primal:D en ik las al dat erveel herkeningpunten waren in new dawn:) morgen ff installeren.

Back
Bovenaan