Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
De actie gisteren helemaal gemistHad er graag gebruik van willen maken
Jup helemaal vergeten... Dom dom dom.Iets met agenda en herinnering aanzetten. Data van de acties zijn allemaal bekend.
Ach...heb je nog wat over voor de 8 acties die er nog aan komenJup helemaal vergeten... Dom dom dom.
Groot voordeel van de acties tot nu toe vind ik dat je elke keer voor een relatief klein bedrag een mooie actie kunt pakken. Al met al tikt het alsnog aan einde van de rit maar het voelt wat beter.
Ja precies! Zo loopt de vrouw ook niet te klagen haha.
Tot ze alles op gaat tellen![]()
Gewoon zorgen dat ze niet weet wat er allemaal besteld is!![]()
Ja maar helaas is het met de zoekfunctie in de ing app met trefwoord vuurwerk, vrij snel te zien hoeveel er besteld is. Word tijd dat we met bitcoins kunnen betalen ofzo haha
Ja ja, die ken ik... maar ondertussen staan ze allemaal om 00:00 uur te kijken buiten![]()
Ja maar helaas is het met de zoekfunctie in de ing app met trefwoord vuurwerk, vrij snel te zien hoeveel er besteld is. Word tijd dat we met bitcoins kunnen betalen ofzo haha
Ja ja, die ken ik... maar ondertussen staan ze allemaal om 00:00 uur te kijken buiten![]()
Wat is de actie van vandaag?En wederom een bestelling gedaan, top actie weer Stefan. Thanks