Cruel Cannon

Om op je vraag terug te komen, ik denk het niet. Als je googled op 'White Thunder Wolff' (deze Cruel Cannon is een omlabeling van die cake) kom je onderstaande afbeelding tegen. Daar zie je aan de rechterkant zo'n oranje papiertje zitten waar de lont achter zit. Als er een reservelont aan zou zitten zou hij (een gedeelte) in beeld moeten zijn aan de linkerkant (want 25 shots, dus hij eindigt tegenover de hoofdlont).

WhiteThunderWolff%20(2).JPG

Aansluitend op de reactie van Willymeuf, ik heb 3 jaar geleden zowel de White Thunder als de Cruel Cannon gehad en voor zover ik mij herinner (ik weet het vrijwel zeker) hadden geen van beide een reserve lont.

Eddy.

Ik heb er hier een aantal van gehaald. Alleen kom ik net op YouTube dit filmpje tegen

Weet iemand of er verschillende versies zijn van de cruel canon?

De finale van mn show dit jaar. 8x Cruel Cannon + 8x Big Chill. Heerlijke cake die Cruel Cannon, zou ik zo weer een aantal halen. Knallen goed, moordend tempo!

@Koala, mooi filmpje en blijft 1 van de betere NL knalcakes, met name vanwege het tempo, zeker zo 8 tegelijk. Heb dit jaar ook een dergelijk, nog iets projectje. Ben benieuwd.

Laatst bewerkt:
Ziet er nice uit met die big chills! Misschien dat ik dit ook ga doen. Combineren met single shots van vorig jaar. Had zelf ook 12 stuks, 2 x 6, als slotstuk gebruikt, zooo he... Als je een goed knallend slot wil dan is dit echt een goeie. Dat tempo maakt hem echt indrukwekkend.

Blijft inderdaad een goede cake, niet zo zeer voor de normale consument, des te meer voor de liefhebber! :)
Vaak genoeg geschoten in een finale van een show, gevolgd door de (goede versie) van de happy thunder

Hier ook een aantal van gehad, dit waren er 16 stuks. Helaas bleven er nog eens 8 staan, dus die schieten we dit jaar weg :) . Filmpje(rond 11:40):

Hier ook een aantal van gehad, dit waren er 16 stuks. Helaas bleven er nog eens 8 staan, dus die schieten we dit jaar weg :) . Filmpje(rond 11:40):

De tering wat een show zeg! Je mag mij altijd een PM sturen met de schietlijst. ;)

Wat betreft de cruel cannon, wederom de bevestiging dat je deze met een aantal tegelijk moet schieten om echt een mooi 'finale-effect' te creeren.

De tering wat een show zeg! Je mag mij altijd een PM sturen met de schietlijst. ;)

Wat betreft de cruel cannon, wederom de bevestiging dat je deze met een aantal tegelijk moet schieten om echt een mooi 'finale-effect' te creeren.
Ben zelf wel benieuwd welke cake voor de CC zit

Ik vind het inderdaad een cake die je met meerdere moet afschieten voor echt een goed effect. De afvuursnelheid is echt top, maar de knallen vind ik vrij schel en niet super hard. Daarnaast kon ik hem niet echt voor een scherpe prijs vinden, vind het best een dure cake om zo te schieten voor het effect. Ik zou zelf voor andere salutecakes gaan, bijvoorbeeld ook de tristar cakes vanuit België.

Mooie no-nonsense salutecake blijft dit met een moordend tempo. Geen titanium boeketten, geen tails, geen halve mines of crackling. Gewoon een lekkere beuker die zeker in meervoud een perfecte finale van een projectje is! Aanraderrr

Heerlijke show dit! En super kwaliteit film + geluid. Jammer van die pijnlijke stilte rond 11.03 maar dat kan gebeuren helaas.

Ik gok dat daarna de Dum Bum 16 / 64 afgaat in meervoud / versneld, voor de Cruel Cannon. Geluid is zo goed dat je het verschil tussen alle knallen goed kan horen! Denk een camera + externe mic.

Back
Bovenaan