167 kilo illegaal vuurwerk aangetroffen in woning Den Helder.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
De politie heeft dinsdag 167 kilo illegaal vuurwerk aangetroffen in een woning op het Marinapark in Den Helder.

Het gaat om zwaar vuurwerk; de Italiaanse Cobra 6, Chinese rollen, nitraten en shells. Al het vuurwerk is door de politie in beslag genomen en zal worden vernietigd. De bewoner krijgt een proces-verbaal aan zijn broek.
Ook in een woning aan de Emmastraat in Den Helder werd vuurwerk aangetroffen. Hier ging het opnieuw om de Cobra 6. Agenten troffen twaalf stuks aan. De twee adressen komen voort uit een onderzoek naar illegaal vuurwerk.

https://www.noordhollandsdagblad.nl...n-helder?utm_source=google&utm_medium=organic

Ik zal wel mensen tegen het zere been schoppen maar ik ben blij dat er weer een partij illegaal gevonden is. Wat mij betreft doen ze dit wat vaker in plaats van legaal vuurwerk opzoeken.
Maar ik vrees dat het illegale toch niet tegen te houden is, beetje vechten tegen de bierkaai dit.
greetzzz

Ik zal wel mensen tegen het zere been schoppen maar ik ben blij dat er weer een partij illegaal gevonden is. Wat mij betreft doen ze dit wat vaker in plaats van legaal vuurwerk opzoeken.
Maar ik vrees dat het illegale toch niet tegen te houden is, beetje vechten tegen de bierkaai dit.
greetzzz

Klopt, had wel verwacht dus jaar minder te zien omdat bombashop is opgerold maar de handel is gewoonweg nog aanwezig en moeilijker te traceren.

Op YouTube en insta zie je in de comments mensen telegram linkjes te geven voor handel.

Klopt, had wel verwacht dus jaar minder te zien omdat bombashop is opgerold maar de handel is gewoonweg nog aanwezig en moeilijker te traceren.

Op YouTube en insta zie je in de comments mensen telegram linkjes te geven voor handel.
misschien moeten ze daar op gaan letten. Ik ga het in ieder geval niet doen ;-)
greetzzz

hahaha oprollen van bombashop was ook de oplossing niet,mensen die dachten hiermee de oorlog te winnen Moeten terug naar school.mijn opmerking is trouwens niet gericht op de mensen hierboven maar op de handhavers.

hahaha oprollen van bombashop was ook de oplossing niet,mensen die dachten hiermee de oorlog te winnen Moeten terug naar school.mijn opmerking is trouwens niet gericht op de mensen hierboven maar op de handhavers.

Het was wel heel gemakkelijk geworden via Bombashop dus zal in bepaalde mate wel geholpen hebben. Nu moet je toch wel de juiste kanalen vinden en de juist personen kennen om er aan te komne, tenzij er nu een nieuwe online shop is die pakketten verstuurd waar ik niks van af weet :P

greetzzz

Helemaal mee eens! Dit soort hoeveelheden komen ook niet via de post maar gewoon met transportbussen tegelijk 't land binnen. Lang leve de open grenzen :bonk:

Back
Bovenaan