RVH Anniversary Box [Uitloop 2018]

Ik heb van de week bij een bezoekje in de bunker ook even wat foto's gemaakt van de 2017 batch. Ik vind het design erg mooi en dat geldt ook voor de inhoud. Zag hem op de demo van Vuurwerkhal.nl voor het eerst en vond hem erg gevarieerd qua effecten. Hier en daar een tempoversnelling deed het ook goed

20171226_124659.jpg

20171226_124944.jpg

Ik heb deze afgestoken in de volgorde B, A, C, D. Aftrappen met spinners is altijd lekker. Heerlijke box! Van mij mag de vuurwerkhal meer van dit soort boxen samenstellen.

Iemand hier nog filmpjes van van afgelopen NYE? Waren dit dezelfde spinners als in de Colorfull city box?

Had je de zwarte versie of de zilveren versie? Vorig jaar had ik de zilveren versie die had wel spinners.

De Anniversary Box wordt niet meer geproduceerd en is in principe een uitloop product.

Heb nog een zilvere versie staan heeft lekker 2jaar kunnen drogen, maar gaat dit jaar toch echt de lucht in.

Jammer, maar deze is geen schim van hoe hij over komt op de officiële product filmpje, echt jammer want daar is hij gruwelijk !

Lees wisselende reacties over deze box, en met en zonder spinners?? De versie van Pangu met zwarte doos, is die het overwegen waard?

Lees wisselende reacties over deze box, en met en zonder spinners?? De versie van Pangu met zwarte doos, is die het overwegen waard?

Jazeker, ik heb het ook al op mijn bestel lijstje staan! Persoonlijk vind ik het een hele goede box. Op de video van Aasamember zag de box er goed uit!

Back
Bovenaan