Dieren kinderboerderij bestookt met vuurwerk

AMSTERDAM - In Amsterdam-West hebben drie jongeren vrijdag vanuit een speeltuin zwaar vuurwerk afgestoken in de richting van dieren in kinderboerderij Zimmerhoeve.

De politie vroeg omwonenden in een Burgernetmelding om uit te kijken naar de „drie personen jonger dan 20 jaar met een Noord-Afrikaans uiterlijk” en ging zelf ook een kijkje nemen. Maar de jongeren waren er al vandoor gegaan.

Hoe de dieren eraan toe zijn, is niet bekend.

https://www.telegraaf.nl/nieuws/1443412898/dieren-kinderboerderij-bestookt-met-vuurwerk

Verschrikkelijk! Ik moet meteen denken aan wat jaren terug toen een stel idioten knallertjes tussen de billen van eendjes stopten en aanstaken. Wat zou ik na het lezen van het bovenstaande nu toch graag een knallertje tussen de billen van zo'n mislukt figuur willen stoppen en aansteken...

Zelfde types die hulpverleners en voorbijgangers aanvallen met illegale knallers. Echt keihard aanpakken wat mij betreft.

Dit TUIG opsporen en berechten met niet een taakstrafje, of terugsturen indien ze nog geen officieel NL burger zijn.
Van deze onschuldige lieve dieren blijf je met je poten AF.

Ik Zou nu alle Afrikanen verbieden, moet je zien wat een overlast en leed die veroorzaken.
Ooh nee vuurwerk is de veroorzaker

Back
Bovenaan