[Freakactie 2019] Vuurwerk Outlet Haulerwijk 2019

Status
Niet open voor verdere reacties.
Komende week zullen wij de prijzen van Vuurwerktotaal producten iets verhogen. Wil je dus nog gebruikmaken van de huidige prijzen, bestel dan voor woensdag!

De sonnet 9 gaan ze niet aanbieden, helaas :sad:
Da's jammer, waar zal dat aan liggen? Ik zie sowieso weinig Rennaisance van EVO in het Noorden. Zal dat nog komen wat later in het seizoen? En met het Noorden bedoel ik Groningen. Ik vind het wel maar dan bij de bekenden in bv Almere of Brabant.

Da's jammer, waar zal dat aan liggen? Ik zie sowieso weinig Rennaisance van EVO in het Noorden. Zal dat nog komen wat later in het seizoen? En met het Noorden bedoel ik Groningen. Ik vind het wel maar dan bij de bekenden in bv Almere of Brabant.

Ik heb geen idee maar dat kreeg ik te horen van Sven (vuurwerk outlet), wil ook graag de sonnet 9 maar kan inderdaad ook geen rennaisance van EVO vinden in Groningen.

Als er interesse is om een vol karton aan te schaffen stuur maar even een mailtje.
Deze zullen verder niet in het assortiment komen ivm de prijs.

Komen er nog meer single shots?
Wat me trouwens opvalt is dat het single shots aanbod per filiaal sterk wisselt, waarom is dat?

Wat is er met die Code Red? Vorige week wilde ik hem al bestellen, uitverkocht.
Vandaag hetzelfde....:cry:
Gaat hij nog op voorraad komen?

In Groningen is die nog voorradig. Als je meer in je winkelwagen doet dan 4 zegt die inderdaad dat deze uitverkocht is, maar daaronder moet die er nog zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan