[Freakactie 2019] Vuurwerk Outlet Haulerwijk 2019

Status
Niet open voor verdere reacties.
Update met EVO producten in Haulerwijk, Groningen en Vierhuizen

ECCENTRIC SHOTS
MEMORIAL SHOT
HELLFIRE THUNDER
MJB CAKE
DRAGON BOX 2
DRAGON BOX 3
EVO BOMBER
MEGA WILLOWS
NOI-Z
ACATENANGO
LIMITED EDITION 2
LIMITED EDITION 3
THE BRANCO

mooie update mannen,
een nieuwe lijst wordt hier al in elkaar gezet voor een bestelling erbij.

even enkele vragen, worden jullie ook magnum vuurwerk dealer?

ik heb ook een aantal dagen geleden een pb verstuurd. ik verwacht niet gelijk een antwoord maar hoop dat het in goede orde is ontvangen en hoop een x antwoord erop te ontvangen?:thumbup:

Bedankt weer vuurwerk Outlet :thumbsup: zojuist weer een paar mooie items besteld :D

Nu wil ik ook nog the Branco of mega willows bestellen. Kan niet kiezen tussen die twee :shocked: advies van harte welkom, ga ik er nog even een nachtje over slapen. :yes:

Bedankt weer vuurwerk Outlet :thumbsup: zojuist weer een paar mooie items besteld :D

Nu wil ik ook nog the Branco of mega willows bestellen. Kan niet kiezen tussen die twee :shocked: advies van harte welkom, ga ik er nog even een nachtje over slapen. :yes:
Hangt ervan af waar je het gaat afsteken , zijn beiden brede bakken waar je echt de ruimte en de afstand voor moet hebben. Als je dat geld wilt besteden zou ik persoonlijk doormiddel van de acties meerdere kopen en een show maken.

Hangt ervan af waar je het gaat afsteken , zijn beiden brede bakken waar je echt de ruimte en de afstand voor moet hebben. Als je dat geld wilt besteden zou ik persoonlijk doormiddel van de acties meerdere kopen en een show maken.

Die ruimte heb ik uiteraard naar gekeken, dat gaat prima! Je bedoeld, neem ze allebij? :D heb een bepaald budget dus moet keuses maken met nog andere producten op m'n lijstje. Maar bedankt voor je tip :thumbsup:

Heb je een punt, maar ik snap wel wat hij zegt. 169 euro voor de evobomber heb ik qua prijs nog nooit ergens zien staan. Daarentegen zijn andere producten weer veel goedkoper. Die zoektocht maakt het voor mij juist zo leuk.

Dat zou ideaal zijn idd. Bedoelde meer kleinere bakken en dan meerdere. Bv de mjb 2 keer met bv wat salute cakes.

Onze winkel in Haulerwijk is dit jaar een Pickup point voor Vuurwerkmania! Bestellingen via vuurwerkmania.nl kunnen dus afgehaald worden in Haulerwijk!

Wij willen nog wat inkopen doen bij Wolff Vuurwerk. Meestal selecteren wij de producten uit die wij goed vinden, maar wij luisteren ook graag naar jullie. Wat zijn volgens jullie echte toppers die wij aan ons assortiment moeten toevoegen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan