Wat steek jij als eerste af om 18:00 savonds ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Na de demo van gisteren ga ik voor de amazing rainbows van cafferata. Een bijzonder fraai stukje vuurwerk waar ik liever bewust van geniet dan dat het effect verloren gaat in de chaos van middernacht.

Ik kijk zo uit naar de Noi-Z dat ik er over twijfel om deze als eerste om 18 uur te fakkelen. Lijkt mij aan de ene kant heel vet maar aan de andere kant ook zonde, dit is toch eigenlijk een bak die je om 00.00 uur met meerdere tegelijk de lucht in moet jagen.

Maar zoals Beastmode hierboven ook al heeft gezegd gaat het waarschijnlijk nog ontelbaar keren veranderen

Heb de plannen toch moeten aanpassen, Noi-Z en soortgelijke waaiers gaat niet passen op ons kruispunt. Kruispunt waar ik ze wel ga schieten is nog te druk met verkeer rond 18.00 uur.

Word waarschijnlijk een mini showtje met klein kaliber cakes.

8x Eruptor
3x Ruffneck
3x Sparks
2x Unity of Lights

Ik twijfel nog maar denk dat ik met een paar fonteinen begin. Daarna zien we t wel. Moet nog even uitzoeken wat ik wil.

Ik denk hier eigenlijk nooit overna, het vuurwerk staat bij mij gesorteerd in de gang/woonkamer. Wat ik om 18.00 als eerste tegenkom gaat de lucht in. In de adrenaline rush denk ik toch al niet meer al te veel na...hahaha

Misschien begin ik wel met een klein fakkel projectje. Heb bij nader inzien iets te veel budget cakes besteld. Dus denk dat ik er maar een aantal op een rij naast elkaar zet, en fakkelen maar! :D

Misschien begin ik wel met een klein fakkel projectje. Heb bij nader inzien iets te veel budget cakes besteld. Dus denk dat ik er maar een aantal op een rij naast elkaar zet, en fakkelen maar! :D

En om welke cake's gaat het hier allemaal :p

Heb de plannen toch moeten aanpassen, Noi-Z en soortgelijke waaiers gaat niet passen op ons kruispunt. Kruispunt waar ik ze wel ga schieten is nog te druk met verkeer rond 18.00 uur.

Word waarschijnlijk een mini showtje met klein kaliber cakes.

8x Eruptor
3x Ruffneck
3x Sparks
2x Unity of Lights

Denk dat ik er gelijk de Limited Edition 3 en EVO bomber per 2 achter aan fakkel

En om welke cake's gaat het hier allemaal :p
En en en en en en , ……….. ?

Niet heel erg veel spannends hoor. Gewoon wat kleine cakejes en cakes die ik al vaker heb geschoten, op een rij. Volgorde moet ik nog bepalen, maar bestaat in elk geval uit: 2x Heavy Legend 16, Blue Bomb, 2x The Goblin, Crank, Revival Cry, Fading Stars, I've Got The Power, Buckley en misschien nog wat van die 100sh/200sh missile bakjes. :D

Ook dit jaar zijn we weer van plan een lekker projectje weg te schieten om hét moment van het jaar in te luiden. Hoe dat dit jaar vorm krijgt is nog niet helemaal zeker, wat wel zeker is dat er onder andere 6x de Scream van Tropic bij zit, evenals 3x de Salute Box van VWT. De rest dient nog ingevuld te worden, maar wel is duidelijk om alleen fluit en knalcakes te gebruiken :handsup:

Laatst bewerkt:
Hieronder het showtje waar ik mee ga starten

1x Dum Bum
2x Glow Noodles (gelijktijdig)
2x Twin Spin (gelijktijdig)
1x Flacid Cannon
2x Tropical Nights (achter elkaar)
1x 2 Beat Box
1x Euphoric Festival Show 150
1x WCKD six
2x WCKD six (gelijktijdig)
4x WCKD six (gelijktijdig)
5x WCKD six (gelijktijdig)
4x Heavy Legend (gelijktijdig)

Eventueel advies/opmerkingen hierover is natuurlijk altijd welkom :)

Wij beginnen hier eigenlijk altijd nog om 10 uur gezien de carbid-traditie. Je kan het niet maken dat je wel melkbus mag knallen, maar 3 meter verderop geen rotjes mag afsteken.

Ik begin daarom denk ik dit jaar met een 10-uursprojectje, al is de realiteit vaak dag dit een half-11-projectje wordt. Cakes daarvoor heb ik nog niet, maar dat worden waarschijnlijk wat 100 shots fluitblokjes, wat knalcakes en als ik het goedkoop op de kop kan tikken nog een hummercake, een cracklingcake of zoiets.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan