Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik kijk zo uit naar de Noi-Z dat ik er over twijfel om deze als eerste om 18 uur te fakkelen. Lijkt mij aan de ene kant heel vet maar aan de andere kant ook zonde, dit is toch eigenlijk een bak die je om 00.00 uur met meerdere tegelijk de lucht in moet jagen.
Maar zoals Beastmode hierboven ook al heeft gezegd gaat het waarschijnlijk nog ontelbaar keren veranderen
Misschien begin ik wel met een klein fakkel projectje. Heb bij nader inzien iets te veel budget cakes besteld. Dus denk dat ik er maar een aantal op een rij naast elkaar zet, en fakkelen maar!![]()
Misschien begin ik wel met een klein fakkel projectje. Heb bij nader inzien iets te veel budget cakes besteld. Dus denk dat ik er maar een aantal op een rij naast elkaar zet, en fakkelen maar!![]()
En om welke cake's gaat het hier allemaal![]()
De cakes die jij mij sponsort uit je nachtdiensten.
Nee, kom er nog op terug, ben moe nu..
Heb de plannen toch moeten aanpassen, Noi-Z en soortgelijke waaiers gaat niet passen op ons kruispunt. Kruispunt waar ik ze wel ga schieten is nog te druk met verkeer rond 18.00 uur.
Word waarschijnlijk een mini showtje met klein kaliber cakes.
8x Eruptor
3x Ruffneck
3x Sparks
2x Unity of Lights
De cakes die jij mij sponsort uit je nachtdiensten.
Nee, kom er nog op terug, ben moe nu..
En om welke cake's gaat het hier allemaal![]()
En en en en en en , ……….. ?