De winkel waar ik ze haal heb er maar 25Wie zegt dat er maar 25 van deze boxen beschikbaar zijn?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
De winkel waar ik ze haal heb er maar 25Wie zegt dat er maar 25 van deze boxen beschikbaar zijn?
Hoeveel mm is deze box ?
Subarufreak,
Heb je mijn pm ontvangen?
Subarufreak,
Heb je mijn pm ontvangen?
Goeden morgen
Normaal gewoon tot 1 december MAAR het gaat nu zo hard dat helaas vol = vol wel rieel voor ons is .
Met vriendelijke groet
Team valk vuurwerk
Volgensmij is al meermaals eengegeven dat je, mocht je al een bestelling hebben staan op een tijd die nu niet meer beschikbaar is, dat je dan een nieuwe bestelling kan samenvoegen met de al bestaande order...
hou er wel rekening mee dat een bedrijf een maximaal aantal kilo.s opslag mag hebben. Het klinkt heel makkelijk voeg maar toe. Maar de bestellingen zijn ook berekend op een aantal kilo.s. het kan dus goed zijn dat Valk wel wil maar gewoon niet kan door het teveel aan kilo.s op dat moment in de bunkerMaar het moet toch wel mogelijk zijn dat voor degene die al een bestelling geplaatst hebben , en dus ook een afhaaltijd vast hebben staan , er gewoon nog tot 1 december besteld kan worden ?
Misschien dmv een ordernummer van een eerder geplaatste bestelling wat ingevuld moet worden bij het afronden van een nieuwe bestelling op vwperdoos?
Kan zelf namelijk pas eind deze maand weer een bestelling plaatsen en zou jammer zijn als dat dan al niet meer kan .
Maar het moet toch wel mogelijk zijn dat voor degene die al een bestelling geplaatst hebben , en dus ook een afhaaltijd vast hebben staan , er gewoon nog tot 1 december besteld kan worden ?
Misschien dmv een ordernummer van een eerder geplaatste bestelling wat ingevuld moet worden bij het afronden van een nieuwe bestelling op vwperdoos?
Kan zelf namelijk pas eind deze maand weer een bestelling plaatsen en zou jammer zijn als dat dan al niet meer kan .
Update .......
Hierbij alvast een preview van hoe de nieuwe 19 sh cakes uit de Bird of prey lijn eruit gaan zien.
Bekijk bijlage 47630
Wat vinden jullie ervan.
Het gaat hier dus om een serie 19 shots cakes met een kruit gewicht van 475 gram per cake.
Filmpjes van deze cakes krijgen wij aankomende week, dus zodra die binnen zijn zal ik deze hier ( of in eeen nieuw topic voor deze cakes posten)
Met vriendelijke groet
Team valk vuurwerk
Ziet er goed uit! ter vervanging van het bestaande 19 shots assortiment? of puur als aanvulling?Update .......
Hierbij alvast een preview van hoe de nieuwe 19 sh cakes uit de Bird of prey lijn eruit gaan zien.
Bekijk bijlage 47630
Wat vinden jullie ervan.
Het gaat hier dus om een serie 19 shots cakes met een kruit gewicht van 475 gram per cake.
Filmpjes van deze cakes krijgen wij aankomende week, dus zodra die binnen zijn zal ik deze hier ( of in eeen nieuw topic voor deze cakes posten)
Met vriendelijke groet
Team valk vuurwerk
Ziet er goed uit! ter vervanging van het bestaande 19 shots assortiment? of puur als aanvulling?
Effect omschrijving per cake al wel bekend? misschien handig mocht het bekend zijn om alvast product topic aan te maken?Goedemorgen
Dit is puur een aanvulling op het bestaande assortiment.
Met vriendelijke groet
Team valk vuurwerk
Bij voorbaat excuses als dit al eerder gevraagd is, is er nog voorraad beschikbaar voor de valk professional 40?