[Freakactie 2019] Piroshop Arentz Outlet

Status
Niet open voor verdere reacties.
René, ga je nog wat magnum producten verkopen? Of hou je het hier bij? (Je hebt natuurlijk hele collectie aan importeurs, kan begrijpen dat het eens genoeg is)

bestelling gedaan, neem aan dat de bestelling van outlet ook in Zutphen gedaan kan worden?
Gaan daar eerdaags verder mee bezig om klaar te maken.
Staan nu opwarm artikelen op.
Kan gewoon besteld worden en wanneer je bij de outlet besteld hebt even je bestel nummer bij opmerkingen zetten

Gaan daar eerdaags verder mee bezig om klaar te maken.
Staan nu opwarm artikelen op.
Kan gewoon besteld worden en wanneer je bij de outlet besteld hebt even je bestel nummer bij opmerkingen zetten
sorry ik stelde de vraag verkeerd, de vraag is of de bestelling van Outlet ook in Zutphen opgehaald kan worden.

Hoi Rene,

Spike bij de 2e gratis actie de Tropic 4 Stars Green en de Tropic 4 Strars Blue als combi ook kunnen aanbieden? In 2 dezelfde heb ik niet echt interesse, maar beide types 1x wel...

Bedankt alvast.

Komt er toevallig nog andere Cakeboxen van Funke aan? Voordat ik zo meteen een bestelling wil gaan plaatsen en dat er daarna nog andere boxen bij komen die ik misschien liever wil.. :)

Hoi Rene,

Spike bij de 2e gratis actie de Tropic 4 Stars Green en de Tropic 4 Strars Blue als combi ook kunnen aanbieden? In 2 dezelfde heb ik niet echt interesse, maar beide types 1x wel...

Bedankt alvast.

Staat er nu op.

Komt er toevallig nog andere Cakeboxen van Funke aan? Voordat ik zo meteen een bestelling wil gaan plaatsen en dat er daarna nog andere boxen bij komen die ik misschien liever wil.. :)

Ik hoop deze week bevestiging te krijgen van een aanvulling van de cakes.
De boxen misschien dat de Paranoid nog terug komt maar dat is niet zeker.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan