Ja voor zover ik weet welBedankt voor de mooie toevoeging weer
Is dit de 2019 (compound) batch?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ja voor zover ik weet welBedankt voor de mooie toevoeging weer
Is dit de 2019 (compound) batch?![]()
Is zelfde winkel zelfde locatiebestelling gedaan, neem aan dat de bestelling van outlet ook in Zutphen gedaan kan worden?
Gaan daar eerdaags verder mee bezig om klaar te maken.bestelling gedaan, neem aan dat de bestelling van outlet ook in Zutphen gedaan kan worden?
sorry ik stelde de vraag verkeerd, de vraag is of de bestelling van Outlet ook in Zutphen opgehaald kan worden.Gaan daar eerdaags verder mee bezig om klaar te maken.
Staan nu opwarm artikelen op.
Kan gewoon besteld worden en wanneer je bij de outlet besteld hebt even je bestel nummer bij opmerkingen zetten
sorry ik stelde de vraag verkeerd, de vraag is of de bestelling van Outlet ook in Zutphen opgehaald kan worden.
ik heb een oa een box besteld, kende hem niet...maar wat een parel is dat.Wat een keuze aan merken! Super! Net ook maar een kleine bestelling geplaatst! Misschien komt er nog wat bij![]()
ik heb een oa een box besteld, kende hem niet...maar wat een parel is dat.
Hoi Rene,
Spike bij de 2e gratis actie de Tropic 4 Stars Green en de Tropic 4 Strars Blue als combi ook kunnen aanbieden? In 2 dezelfde heb ik niet echt interesse, maar beide types 1x wel...
Bedankt alvast.
Komt er toevallig nog andere Cakeboxen van Funke aan? Voordat ik zo meteen een bestelling wil gaan plaatsen en dat er daarna nog andere boxen bij komen die ik misschien liever wil..![]()
Hi Rene, krijg je bij jullie voor het afhalen nog een totaal overzicht van alle bestellingen?
Welke box??
Außer Kontrolle, ik hoop dat hij in de buurt komt van de productfilm