bassie1978
VWC lid
En vergeet de Multimate niet.....Kocht vroeger altijd bij Busscher Vuurwerk , en Bunte in Hengelo .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
En vergeet de Multimate niet.....Kocht vroeger altijd bij Busscher Vuurwerk , en Bunte in Hengelo .
Grappig ben je ook opgegroeid in ede? Ik ook. Zelfs de DA op de bellestein verkocht vroeger vuurwerkMet mijn ouders bij de Berko in Ede (later werd dat de Maxis), toen ik wat ouder werd bij Jacco en bij Otto's Snuffeldump ook allebei in Ede. En maar puzzelen met alle foldertjes want in Ede had je destijds heel veel verkooppunten!
Grappig ben je ook opgegroeid in ede? Ik ook. Zelfs de DA op de bellestein verkocht vroeger vuurwerk
Klopt idd toen hadden ze nog niet al die regels qua opslag enzo welke wijk woonde jij mischien kennen we elkaarJaja, geboren en getogen. Als je erover nadenkt was het destijds eigenlijk niet meer normaal op hoeveel plekken het in de winkel werd gekocht. Inderdaad op de Bellestein, ook nog op de Lindehorst, volgens mij ook op het Rozeplein, zeker weten ook bij de Maxstein en bij Tuincentrum Kernhem. En volgens mij waren er nog meer.
Dagen met dat gele a4tje uitrekenen wat ie kon bestellen En met een hartslag van 200, van de spanning het trapje af om je bestelling op te halen. Heel dat gekleurde bonnetje nat van je zweethandenHah ik ook, samen met ons pap en broers. Het geld wat we wilden besteden werd dan door hem verdubbeld, heerlijke tijd toen je nog lang aan het wikken en wegen was voor de vitrines met een beperkt budget. En hoe duur een mini sierpakketje was, met altijd teveel fonteinen.
En vergeet de Multimate niet.....