Transbomber Champions Edition

Of lekker wachten op freakacties in NL. Met 25% korting kom je al op een mooiere deal uit dan dat je helemaal naar Duitsland moet.

Deze film doet de box geen recht. Zie geen spoortje blauw, terwijl dat op de demo deze box zo mooi maakte.

Nou is toch op dat filmpje een gruwelijke box? Dikke burst en grote boeketten voor 25mm en een hele dikke finale. Alleen cake 2 is saai ( te traag ). Dat je geen blauw ziet lijk me te liggen aan de kwaliteit van het filmpje, lijkt wel gefilmd met een oude nokia.

Deze box komt zo op film over als een gruwelijke box in mijn opzicht. Heerlijk tempo, hij bouwt na cake 1 erg lekker op naar het einde en de pre-finale en finale is dik in orde. Dat de blauwe kleur ontbreekt lijkt mij inderdaad ook het probleem van de camera.

Dat bedoelde ik met mijn post ook eigenlijk te zeggen. Camera maakt soms een groot verschil met weergeven van kleuren ...

Nou is toch op dat filmpje een gruwelijke box? Dikke burst en grote boeketten voor 25mm en een hele dikke finale. Alleen cake 2 is saai ( te traag ). Dat je geen blauw ziet lijk me te liggen aan de kwaliteit van het filmpje, lijkt wel gefilmd met een oude nokia.

Helemaal mee eens hoor....lijkt me een erg dikke box zo...blauw is sowieso erg lastig vast te leggen op camera..helemaal met deze kwaliteit hierboven...

Helemaal mee eens hoor....lijkt me een erg dikke box zo...blauw is sowieso erg lastig vast te leggen op camera..helemaal met deze kwaliteit hierboven...

Ja dat lukte me met m'n Samsung S8 ook niet ( zie vorige pagina ). Met de S10 al iets beter. Maar we weten nu gewoon dat Rubro wat betreft samples alweer ( net als vorig jaar ) erg betrouwbaar is. Waar je eerst moest denken dat je 70% van wat je op de winkeliersdemo zag in de straat kreeg, is dat nu zeker wel 90%. Een hele mooie en betrouwbare vooruitgang, waar veel importeurs nog wat van kunnen leren.

Ik ga het wel zien, de laatste jaren is Rubro gewoon echt goed! Ik heb er twee besteld om in V-shape te schieten. :D

Ik vind deze echt dik, dat blauw komt wel goed je ziet af en toe sporen. Camera probleempje denk ik.

Back
Bovenaan