De klok!

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Het is weer bijna zover en met z'n allen zijn we aan het aftellen tot het moment dat de dag der dagen is aangebroken. Om alvast een beetje in de sfeer te komen open ik dit topic en trap ik vast af met enkele klokken :)

2017-2018

2018-2019

Het aftellen tot het moment!
Toch heb ik echt een ongelofelijke schijt hekel aan het doornemen van de hoogtepunten van het jaar voordat de klok start. Hou toch op. Zo gemaakt allemaal.

Klok is wel een moment hoor pfff alles door je heen van het afgelopen jaar, hoe snel de dag der dagen is verlopen.. en je nog een paar uurtjes kunt knallen!

Aftelmoment Amsterdam 31-12-2016

Echt een kippevel moment die aftelklok en daarna lekker knallen!!!

Klok is wel een moment hoor pfff alles door je heen van het afgelopen jaar, hoe snel de dag der dagen is verlopen.. en je nog een paar uurtjes kunt knallen!
Ja zo voelt dat voor mij ook wel de voorpret van het vuurwerk is toch het mooist, en emotioneel moment elk jaar weer de klokslag 12 waar je t hele jaar ff razendsnel aan je voorbij laat gaan en dan de bezinning van nog een paar uurtjes knallen eer alles weer voorbij is. Maar t blijft fantastisch om te zien als om 12 uur hier alles in de straat losgaat daar geniet ik eerst van en film ik ook daarna gaan we zelf aan de slag:)

Het is weer bijna zover en met z'n allen zijn we aan het aftellen tot het moment dat de dag der dagen is aangebroken. Om alvast een beetje in de sfeer te komen open ik dit topic en trap ik vast af met enkele klokken :)

2017-2018

2018-2019

Mooie lange filmpjes maar ik vind er geen ruk aan! Bij mij gaat het gevoel pas echt tot zn maximum op het moment dat er een klok in beeld is en er schakelbeelden van het jaar te zien zijn!

Kippenvel moment inderdaad!
Ik heb ooit eens voor mijn studiekeuze een dagje mogen meelopen met de man die de klok van 2013-2014 had gemaakt, erg tof!

Dit topic bekijk ik meerdere keren de komende maanden, heerlijke sfeerbeelden!!
Als het buiten kouder is, donker, dan dit aan, super!!

Dit geeft mij toch altijd wel weer kippenvel hoor, de Klok. Al zie ik het nooit meer op TV, omdat ik bezig ben met de voorbereidingen voor het vuurwerk. Maar het terugkijken op een donkere dag brengt mij toch wel precies in de juiste stemming!!

Het is echt een kippenvel moment en gek he, ik word er ook echt zenuwachtig van... het moment dat je dan met z'n alle naar buiten gaat en dat de hele lucht vol met vuurwerk zit. En het gevoel dat het paar uur later weer voorbij is.

Ik kan ook nooit tegen dat lange proosten... ik wil vuurwerk afsteken! :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan