Strong Celebration [Uitloop 2020]

Sow, voor die prijs kun je hem zeker niet laten staan. Kan me alleen niet voorstellen dat dit de bedoeling is met een gelimiteerd actie artikel. :D

Net ook besteld heel benieuwd naar dit blokje. Wat denken jullie 20 mm tubes ?

op de demo video ziet het er erg goed uit. en van mania weet ik gewoon dat ze uit de 20mm tubes gewoon heel goed kunnen presteren. zoals de demonia en monster ride etc die presteren zeer goed voor de tubes, inhoud en prijs. dus heb wel vertrouwen in deze boxje

Gelukkig bovenstaande op tijd gelezen, net de laatste 2 op de kop getikt in Haulerwijk.

1325 gram kruit voor €28,00. Dat kan geen miskoop zijn :D

In haulerwijk zijn ze inmiddels uitverkocht. Vuurwerkoutlet Assen heeft ze nog wel. 3 stuks aangeschaft

Haha, heb deze tweemaal in paniek besteld, maar ik vraag me af: waarom eigenlijk ??

Ik had net zo goed 2 topcakes kunnen bestellen, 50 shots.

Deze lijkt op film 5 shots nodig te hebben voor een beetje leuk boeket.

Haha, heb deze tweemaal in paniek besteld, maar ik vraag me af: waarom eigenlijk ??

Ik had net zo goed 2 topcakes kunnen bestellen, 50 shots.

Deze lijkt op film 5 shots nodig te hebben voor een beetje leuk boeket.

Ajoh lekker per 2 schieten! Ergens in de vooravond als het wat stiller is. Dat zal vast een leuk effect geven :)

Ajoh lekker per 2 schieten! Ergens in de vooravond als het wat stiller is. Dat zal vast een leuk effect geven :)
Is ook niet zo raar klein kaliber 20mm en relatief weinig kruit per shot . Dat zie je vaker bij dit soort boxxen een zeer hoog tempo anders is het niet veel soeps. Zeker leuke box ik wacht nog even tot 16dec

Je kan alles wel per twee schieten, maar dat is niet de bedoeling toch :p
Zou een hele dure grap worden... in mijn geval dan haha

@ Waar kun je dit pokkending eigenlijk bestellen, op de mania site iig niet ?

Back
Bovenaan