[PRIJSVRAAG] Vulcan Europe - WINNAARS BEKEND

Leuke prijsvraag, succes allemaal! Helaas is Vulcan in het oosten van Nederland slecht verkrijgbaar.. dus deze prijsvraag sla ik even over. :p

Al zouden ze veel punten in het Oosten hebben, had je hem daar nog niet kunnen ophalen ;)
Ze kiezen nog een centraal liggend verkooppunt ;)

Al zouden ze veel punten in het Oosten hebben, had je hem daar nog niet kunnen ophalen ;)
Ze kiezen nog een centraal liggend verkooppunt ;)

O verdomd, helemaal overheen gelezen. Nouja wel een leuke prijsvraag voor mensen die de 28e toch al heel Nederland door crossen voor hun vuurwerk! :D

Toch even vragen. Waarom is er voor gekozen voor een centraal gelegen Vulcan dealer in het land i.p.v. gewoon een lokale dealer? Het is toch een Vulcan importeurs prijsvraag, niet? Op deze manier benadeel je toch een flink aamtal members. Ook ik had hier overheen gelezen. Ik ben niet in staat om het halve land af te reizen. Jammer! :sad:

Laatst bewerkt:
En wederom een erg leuke prijsvraag. Bedankt Vulcan voor het mogelijk maken.

Toch even vragen. Waarom is er voor gekozen voor een centraal gelegen Vulcan dealer in het land i.p.v. gewoon een lokale dealer? Het is toch een Vulcan importeurs prijsvraag, niet? Op deze manier benadeel je toch een flink aamtal members. Ook ik had hier overheen gelezen. Ik ben niet in staat om het halve land af te reizen. Jammer! :sad:

Ik wacht het ook ff af, wel jammer idd. Moet al een aardig ritje maken en nagekeken heb 2 vulcan dealers op de rit liggen. Maar echt midden Nederland gaat het voor mij ook niet worden ben ik bang.

Ik laat deze denk ik ook lopen, tenzij morgen blijkt dat ze Zwolle als centraal punt genomen hebben ...

Inmiddels is bekend waar het te halen is, namelijk in Soesterberg.
Los daarvan is er een wijziging doorgevoerd in de prijzen, de eerste prijs is een Montreal geworden i.v.m. de enorme vraag naar de voorraad van de Da Nang door Vulcan dealers.

Wij mogen 3 dikke prijzen weggeven onder alle deelnemers;

1e prijs: Montreal t.w.v. € 189,00
2e prijs: 2x Speed of Sound t.w.v. € 59,90
3e prijs: 2x Speed of Sound t.w.v. € 59,90

Het vuurwerk kan je afhalen op 28, 29 of 31 december 2018 bij een Vulcan dealer centraal in Nederland; Karweihuis van der Veen te Soesterberg.

Los daarvan is er een wijziging doorgevoerd in de prijzen, de eerste prijs is een Montreal geworden i.v.m. de enorme vraag naar de voorraad van de Da Nang door Vulcan dealers.

Zozo, die 1e plaats is er wat mij betreft op vooruit gegaan:thumbup:

Mooi da's een kwartiertje fietsen voor mij als ik wat win. Ingestuurd.:wink:

Mooi op de route naar Hardenberg :thumbup: fingers crossed!

Back
Bovenaan