Zena Trophy 2019 - 21 september - Kalkar, Duitsland - Henri's Kerstboodschap

Nog maar 1 dag en wat kijk ik er naar uit. Ben er van overtuigd dat dit echt weer een geweldige editie gaat worden en Zena zou Zena niet zijn als ze zichzelf weer ruimschoots gaan overtreffen. Hierbij nog wat sfeerfoto's van het schietveld van de Zena Trophy 2018.

img-20180922-wa0003_shirt.jpg

img-20180923-wa0000_duitser.jpg

20180922_142534.jpg

20180922_142542.jpg

20180922_142550.jpg

dsc00643_schietveld_paraplu.jpg

img-20180923-wa0049_regen_schietkist.jpg

20180922_174455_visgraat.jpg

20180922_174933_mascleta_boven.jpg

20180922_174805_mascleta_onder.jpg

20180922_174926_trueno_report_finale.jpg

Die kruitfunding is een top idee.zo dek je iig de kosten voor dit jaar, en heb je veel van het geld over voor de volgende keer. Of is die funding alleen bedoeld voor de editie volgend jaar?

Hoe dan ook, ik doneer sowieso, beschouw het als entreegeld, wat van mij sowieso gevraagd zou mogen worden.
En Alleen om al te weten te komen wat een clapstick is, want geen idee haha

Iedereen die aanwezig is veel plezier, hoop volgend jaar er weer bij te zijn, dit jaar helaas nachtdienst en moet het voorbij laten gaan. Ga wel genieten van jullie films ;).

Echt super veel zin in!! Voor mij de eerste keer op de Trophy en dan ook nog gelijk in het Vuurwerkcrew team! Zo nog even de laatste boodschappen doen en dan richting Kalkar om de show te bouwen.
Heb nu toch wel een beetje dat einde jaars gevoel.
Iedereen die ook gaat, veel plezier en wie weet tot daar!!

Goedemorgen! Een van de leukere dagen in aangebroken! veel plezier iedereen en tot straks, voor het trophy team: veel succes en geniet van van deze leuke unieke dag! Meedoen is belangrijker dan winnen!

De dag is aangebroken! Zeer veel zin in, Topweertje. :handsup:

Heb een Harder, better, faster t-shirt aan beplakt met LVT-stickers :p

Veel plezier iedereen!

Heel veel plezier allemaal, weertje is top! Word mijn eerste keer, heb er zin in!
Laten we dr een topdag van maken met zn allen :applause:

Laatst bewerkt:
We (team VWC) gaan ons best doen!! Wordt sowieso een mooie dag voor alle vuurwerkfans. Thnx voor de support!!

Heel veel zin in! Voel me net een klein kind met oud en nieuw ghehe.

Ik heb m'n MasterBsc vest aan! Voel je vrij om een praatje te houden :)

Can't wait! Echt zin in zeg!

Hoe ik te herkennen ben... Uhm, goeie vraag.. Ik heb Happy Socks aan met gekleurde smilies, is dat herkenbaar genoeg voor jullie? :D

Can't wait! Echt zin in zeg!

Hoe ik te herkennen ben... Uhm, goeie vraag.. Ik heb Happy Socks aan met gekleurde smilies, is dat herkenbaar genoeg voor jullie? :D
Ik hoop dat ik je niet over het hoofd zie!

Ik heb er zin in! Nog een paar uurtjes en dan die kant op!

Back
Bovenaan