Sonnet 9

Kom deze net tegen voor € 49,95 bij Orthen (normaal € 69,95)

Is volgens mij de freak prijs voor dit seizoen, voor dezelfde prijs te verkrijgen bij Almere Haven. Zijn op dit moment volgens mij ook de enige die de nieuwe lijn al online hebben staan

Vorig jaar eccentric shots voor 12,50. Dat X3 kom ik op 37,50 voor 9 shots....

Waarom die meerprijs van sonnet.. ik zou juist goedkoper verwachten door meer bulk.

Natuurlijk maar gebaseerd op 1 winkel maar de keuze is snel gemaakt zo.

€45,- was eigenlijk voor mij persoonlijk de maximale prijs.. Dit wordt een lastig verhaal zo, ga er nog een tijdje goed over nadenken. Misschien dat een impulsaankoop helpt om deze aan te schaffen, maar ja hoe kom je tot iets impulsiefs :confused:

€45,- was eigenlijk voor mij persoonlijk de maximale prijs.. Dit wordt een lastig verhaal zo, ga er nog een tijdje goed over nadenken. Misschien dat een impulsaankoop helpt om deze aan te schaffen, maar ja hoe kom je tot iets impulsiefs :confused:

Laatste jaar dat je die dingen kunt halen, 50 euro is opzich nog prima als je dat in je achterhoofd houdt. Daarnaast deed de Eccentric het top afgelopen jaar! Je kan hier hetzelfde van verwachten met een mooier/ander effect. Ongekende Evo kwaliteit:wink:

Begrijp de kwestie wel 50 euro voor 9shots klinkt veel, maar Evo is ook niet gek. De beste effecten (meest divers) en het laatste jaar verkrijgbaar. Gewoon doen mits je het budget ervoor vrij hebt.

Evolution heeft het goed bedacht voor dit jaar. Toevallig het genomen besluit van de overheid, verhoogt de prijs meteen. De laatste ferraris zijn ook kostbaar. Zie het als een salute cake 1:wink:

Laatste jaar dat je die dingen kunt halen, 50 euro is opzich nog prima als je dat in je achterhoofd houdt. Daarnaast deed de Eccentric het top afgelopen jaar! Je kan hier hetzelfde van verwachten met een mooier/ander effect. Ongekende Evo kwaliteit:wink:

Begrijp de kwestie wel 50 euro voor 9shots klinkt veel, maar Evo is ook niet gek. De beste effecten (meest divers) en het laatste jaar verkrijgbaar. Gewoon doen mits je het budget ervoor vrij hebt.

Evolution heeft het goed bedacht voor dit jaar.

verbod is er nog niet he, dus niks is zeker.

Maar ik ga zelf wel voor 3 pakjes eccentric shots, die heeft zich bewezen en is flink goedkoper.

Beetje teleurgesteld in de prijskaartje van 5 tientjes. Net boven de verwachte budget die uk ervoor max wou geven (Maar dit is iets van mijn eigen persoonlijke verwachtingen en niks negatiefs richting evo zelf)
Had gewoon zelf andere verwachtingen omdat ik dacht met 9 shots bulk pak waar je niet de effecten kan kiezen/verschillend is toch wel wat milder prijsje d8 te hangen.

Laat het voor nu even links liggen en kijken of ik de toch voor de overige 2 inch ga inslaan van 3-5 eu of de sonnet

Wetsvoorstel ligt er wel schijnt het,maar besluis moeten ze nog t.z.t. nemen,maar kans dat het verbod er komt,is zeer zeker aanwezig..

ik denk juist van niet, aangzien ze daar donder goed weten dat F3 weinig incidenten kent en het probleem niet uit die hoek komt. althans dat komt duidelijk naar voren in de brieven van de kamer dat ze dat zelf ook vinden.

dus als ze het doen is het puur om de anti club een bot te geven. Symbool politiek dus.

maargoed nogal offtopic :P

Het hele probleem komt sowieso niet uit de “vuurwerkhoek”. Het is een mentaliteitsprobleem. Het probleem met vuurwerk ligt in het verlengde van het problematische algemene beleid van de laatste 20/30 jaar. Pappen en nathouden, pamperen etc. Ze kunnen er campagnes en verboden tegen aan gooien wat ze willen, symptoombestrijding. Problemen oplossen kan Nederland niet met het huidige compromissysteem. Onze hobby lijd daaronder.

-ontopic-

Het hele probleem komt sowieso niet uit de “vuurwerkhoek”. Het is een mentaliteitsprobleem. Het probleem met vuurwerk ligt in het verlengde van het problematische algemene beleid van de laatste 20/30 jaar. Pappen en nathouden, pamperen etc. Ze kunnen er campagnes en verboden tegen aan gooien wat ze willen, symptoombestrijding. Problemen oplossen kan Nederland niet met het huidige compromissysteem. Onze hobby lijd daaronder.

-ontopic-

Perfect verwoord. De slappe mentaliteit en dwangmatig Links een groot podium geven en de angst voor rechts zorgt voor hele enge afglijding van ons land waar ik me erg zorgen over maak. En alleen maar MINDER qua vuurwerk en nooit een compromis. Niet flashknallers van 0,5 gram in ruil voor de kleine singleshots. Alleen maar alles verbieden en de vraag naar meer ( verboden ) vuurwerk vergroten. Het BPN moet daar een keer hard voor op de tafel slaan. Het probleem ECHT aanpakken en niet van die pleister-plak maatregelen nemen om maar de grote boze wolf ( de anti beweging en de onwetende niets interesserende politiek en behorende instanties ) een beetje kalm te houden voor een kort moment.

Om het ontopic te houden, Marchel heeft al aangegeven dat je via andere wegen ( de winkelier zelf benaderen ) een andere prijs kan krijgen. Dus geen zorgen en gewoon een mailtje sturen. Maar voor wat hoort wat, je moet het wel aantrekkelijk maken tegenover de winkelier.

Wat een geweldige single shots, en jammer dat we dit in Nederland niet in een 9 schots cake kunnen kopen. Zou geweldig zijn een multischots 2 inch kaliber uitvoering met deze single shots :angel:

Dit zijn toch wel hele mooie single shots! Vind deze toch net iets sierlijker dan de andere producten in deze klasse.

Wordt een leuk knutselproject!

Hoeveel per karton? Weet iemand dat?

Wat een geweldige single shots, en jammer dat we dit in Nederland niet in een 9 schots cake kunnen kopen. Zou geweldig zijn een multischots 2 inch kaliber uitvoering met deze single shots :angel:

neerzetten in een kratbier,
en dan doorlonten,
mjb cake ervoor,
heb je een mooi multibakkie

Back
Bovenaan