Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Kom deze net tegen voor € 49,95 bij Orthen (normaal € 69,95)
€45,- was eigenlijk voor mij persoonlijk de maximale prijs.. Dit wordt een lastig verhaal zo, ga er nog een tijdje goed over nadenken. Misschien dat een impulsaankoop helpt om deze aan te schaffen, maar ja hoe kom je tot iets impulsiefs![]()
Laatste jaar dat je die dingen kunt halen, 50 euro is opzich nog prima als je dat in je achterhoofd houdt. Daarnaast deed de Eccentric het top afgelopen jaar! Je kan hier hetzelfde van verwachten met een mooier/ander effect. Ongekende Evo kwaliteit![]()
Begrijp de kwestie wel 50 euro voor 9shots klinkt veel, maar Evo is ook niet gek. De beste effecten (meest divers) en het laatste jaar verkrijgbaar. Gewoon doen mits je het budget ervoor vrij hebt.
Evolution heeft het goed bedacht voor dit jaar.
verbod is er nog niet he, dus niks is zeker.
Maar ik ga zelf wel voor 3 pakjes eccentric shots, die heeft zich bewezen en is flink goedkoper.
Ow ik dacht dat toch echt dat dit het laatste jaar was voor dit type single shots?
Ow ik dacht dat toch echt dat dit het laatste jaar was voor dit type single shots?
Wetsvoorstel ligt er wel schijnt het,maar besluis moeten ze nog t.z.t. nemen,maar kans dat het verbod er komt,is zeer zeker aanwezig..
Het hele probleem komt sowieso niet uit de “vuurwerkhoek”. Het is een mentaliteitsprobleem. Het probleem met vuurwerk ligt in het verlengde van het problematische algemene beleid van de laatste 20/30 jaar. Pappen en nathouden, pamperen etc. Ze kunnen er campagnes en verboden tegen aan gooien wat ze willen, symptoombestrijding. Problemen oplossen kan Nederland niet met het huidige compromissysteem. Onze hobby lijd daaronder.
-ontopic-
Dit zijn toch wel hele mooie single shots! Vind deze toch net iets sierlijker dan de andere producten in deze klasse.
Wordt een leuk knutselproject!
Hoeveel per karton? Weet iemand dat?
Wat een geweldige single shots, en jammer dat we dit in Nederland niet in een 9 schots cake kunnen kopen. Zou geweldig zijn een multischots 2 inch kaliber uitvoering met deze single shots![]()