Naar welk product kijk jij het meest uit ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Naar welk product kijken jullie het meest uit? Is dat een bepaald nieuw product of een oude vertrouwde? En heb je een product die ieder jaar weer in je collectie hebt?

Op dit moment toch wel de Radical Power. De straatfilmpjes hier van beloven veel goeds. En ik kijk ook wel uit naar die Böllers van Katan. Kijken of ze een beetje kunnen knallen. :)

Tot nu toe staat de Neon Maroon bij mij op nummer 1 waar ik het meest naar uit kijk. Kan echter nog veranderen natuurlijk, maar wat was die dik tijdens de demo.

Ik heb ook de Neon Maroon hoog op het lijstje staan, maar de WCKD Warlord is er zeker ook eentje die ik graag nog een keer op een demo in december zie, want dat lijkt mij echt een budget topper zoals vorig jaar de Der Hammer zo een topper was.

Komende week nog meer demo's, persoonlijk hoge verwachtingen van Vulcan na de ervaringen de laatste 2 jaar.

Op dit moment toch wel de Radical Power. De straatfilmpjes hier van beloven veel goeds. En ik kijk ook wel uit naar die Böllers van Katan. Kijken of ze een beetje kunnen knallen. :)

Nu 'het mysterie' is opgelost in Steenbergen, kijk ik misschien toch wel het meest uit naar de Bushwackers. In elk geval van m'n reeds bestelde producten. :)

Verder kijk ik ook erg uit naar de prestaties van o.a. de Neon Maroon, Twinkling Bauhinia, Bombardos en zoals Mattenfreak al aangeeft, de producten welke de komende weken nog komen.

Ik wil het nog even afwachten tot alle demos geweest zijn. Een paar producten zijn hierboven al genoemd maar ben ook benieuwd naar Vulcan, Evo, VWT. Dus nu die nog even afwachten en dan kijke wat ik op een winkeliersdemo nogmaals wil zien.

Ik kijkt het meest uit naar de Bunker Blaster in tweevoud en de 50mm single shots rekje die weer geproduceerd gaat worden!

De Noi-Z van Evolution en de Neon Maroon van Mania.
Beide heb ik niet dit jaar, maar voor 2020/2021 staan deze definitief op de lijst. De Noi-Z zelfs 4 maal. Al kijk ik enorm uit naar de straat filmpjes van andere crew-leden.

Edit: foutje in jaartal:bonk:

Laatst bewerkt:
Denk dit jaar aan de diverse verschillende grote 30-50mm singleshots. Nooit zo'n singleshot fan geweest maar die grote zien er toch wel heel goed uit. De Excentric shots zijn vorig jaar ook prima bevallen.

Garden party 1! Me funke cakes, benieuwd of dat nou echt zoveel mooier is. En de El Gigante, geen straatfilm te vinden (iemand hier?? Geen review, niks. Hopelijk geen miskoop, maar met Evolution heb ik vertrouwen dat het goed komt.

Na vorig naar de Colorful City omgeruild te hebben voor een Brazilian Box, omdat ik meer losse cakes wilde, dit jaar wel de City besteld.

Laat zich raden dat de City het product is waar ik echt naar uitkeek. Zeker nadat de Brazilian best tegenviel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan