Wat steek jij als eerste af om 18:00 savonds ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geeeeeen idee, interesseert me ook geen reet eigenlijk haha. Nooit geen volgorde met afsteken.

Forum ts. Goede vraag. Ik zou graag een topic starten om >> 1800-0200 tijd >> te optimaliseren naar budget en tijd. Maar ik kan geen toppic starten of weet niet hoe.

Hoe gaaf of dit te bespreken en het meeste eruit te kunnen halen. (Sorry als dit heel makkelijk kan maar ik ben nieuw maar niet nieuw in ict of vuurwerk........)

Het is maar net wat er overblijft, traditie getrouw gaat er om 18.00 uur eea de lucht bij de winkel met het personeel om de verkoopdagen af te sluiten

Sterretjes en wondertollen voor/met de kleine kids. Puur pedagogisch bezig dus. Vuurwerk hoort naar mijn mening immers absoluut bij de opvoeding. Iets met een paplepel...

Sterretjes en wondertollen voor/met de kleine kids. Puur pedagogisch bezig dus. Vuurwerk hoort naar mijn mening immers absoluut bij de opvoeding. Iets met een paplepel...

Precies, net zoals in Spanje. Gewoon opvoeden met klein vuurwerk! Ik geloof oprecht dat dat helpt met de kijk op vuurwerk en dat men er later ook meer van gaat genieten, in plaats van rotzooi mee uithalen. Vuurwerk is een feest!

Meestal begin ik om 18.00 met wat kleiner spul (vulkanen, single shots, kleine cakes). Vind het altijd zonde om dan al het grotere spul af te steken :) Doorgaans staan er dan ook een paar buren buiten te stoken dus is altijd een heel gezellig moment. De kinderen zijn inmiddels ook aardig vuurwerkgek aan het worden, dus die vermaken zich met Cat1.

Forum ts. Goede vraag. Ik zou graag een topic starten om >> 1800-0200 tijd >> te optimaliseren naar budget en tijd. Maar ik kan geen toppic starten of weet niet hoe.

Hoe gaaf of dit te bespreken en het meeste eruit te kunnen halen. (Sorry als dit heel makkelijk kan maar ik ben nieuw maar niet nieuw in ict of vuurwerk........)

Beetje apart om dat in dit topic te vragen? :p