Wat steek jij als eerste af om 18:00 savonds ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geeeeeen idee, interesseert me ook geen reet eigenlijk haha. Nooit geen volgorde met afsteken.

Forum ts. Goede vraag. Ik zou graag een topic starten om >> 1800-0200 tijd >> te optimaliseren naar budget en tijd. Maar ik kan geen toppic starten of weet niet hoe.

Hoe gaaf of dit te bespreken en het meeste eruit te kunnen halen. (Sorry als dit heel makkelijk kan maar ik ben nieuw maar niet nieuw in ict of vuurwerk........)

Het is maar net wat er overblijft, traditie getrouw gaat er om 18.00 uur eea de lucht bij de winkel met het personeel om de verkoopdagen af te sluiten

Sterretjes en wondertollen voor/met de kleine kids. Puur pedagogisch bezig dus. Vuurwerk hoort naar mijn mening immers absoluut bij de opvoeding. Iets met een paplepel...

Sterretjes en wondertollen voor/met de kleine kids. Puur pedagogisch bezig dus. Vuurwerk hoort naar mijn mening immers absoluut bij de opvoeding. Iets met een paplepel...

Precies, net zoals in Spanje. Gewoon opvoeden met klein vuurwerk! Ik geloof oprecht dat dat helpt met de kijk op vuurwerk en dat men er later ook meer van gaat genieten, in plaats van rotzooi mee uithalen. Vuurwerk is een feest!

Meestal begin ik om 18.00 met wat kleiner spul (vulkanen, single shots, kleine cakes). Vind het altijd zonde om dan al het grotere spul af te steken :) Doorgaans staan er dan ook een paar buren buiten te stoken dus is altijd een heel gezellig moment. De kinderen zijn inmiddels ook aardig vuurwerkgek aan het worden, dus die vermaken zich met Cat1.

Forum ts. Goede vraag. Ik zou graag een topic starten om >> 1800-0200 tijd >> te optimaliseren naar budget en tijd. Maar ik kan geen toppic starten of weet niet hoe.

Hoe gaaf of dit te bespreken en het meeste eruit te kunnen halen. (Sorry als dit heel makkelijk kan maar ik ben nieuw maar niet nieuw in ict of vuurwerk........)

Beetje apart om dat in dit topic te vragen? :p

Overigens begin ik met een cat f3 Singleshot, we zullen jullie missen.

Dit jaar wil ik weer een klein showtje weg schieten. Wat er sowieso in komt is .
1 karton valk big 19
1 karton mega 6
1 karton buurt ass
En verder mss nog een paar boxen maar welke geen idee.

Geen planning, we zien wel hoe het loopt. Vorig jaar reageerden de (buur)kinderen zo enthousiast op de cat1 dat er uiteindelijk meer de lucht in dan gepland, maar maakte totaal niet uit voor het verloop van de avond.

Ik twijfel nog tussen het allerkleintje frotcakje wat ik heb (Xp13), een 50mm single shot (en daarmee ook afsluiten) of een saluteprojectje. Of toch gewoon wat cat1 / stookvoer. Keuzes, ik denk dat ik het je 1 januari kan zeggen :)

Dit jaar wil ik weer een klein showtje weg schieten. Wat er sowieso in komt is .
1 karton valk big 19
1 karton mega 6
1 karton buurt ass
En verder mss nog een paar boxen maar welke geen idee.
Klein showtje noemt ie dat. Dat is meer dan mijn hele collectie 😂😂
Verschil moet er zijn haha

Denk dat het hier wat klein ckejes en vulknen worden om op te warmen. Hoewel.. Als aller ller eerste is een Show Tails singleshot ook leuk. Goede dreun, maar wel super sierlijk

Sinds 3 jaar, dat ik op mezelf woon is het een soort ongeschreven regel dat alle buren stip 18:00 naar buiten komen voor het stoken van wat cakes/boxen. lekker onder het genot van een drankje.

Denk de jumping jacks,die dan een jaartje hebben gelegen,in een oude schoenendoos. Legaal knalwerk. Grondbloemen,met en zonder crackling. Fontijnen. Meterpakket. Cakes.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan